Romanescu are broșura de campanie din 2020. Doar că e cu roșu

Marcel Romanesca a împrăștiat în oraș o broșură cu 100 de obiective pentru Târgu Jiu, multe dintre ele fiind menționate ca fiind în implementare. 

De data aceasta nu facem o analiză a conținutului, ci a aspectului. Broșura de anul acesta este identică, ca design, cu cea din 2020, numai că de data asta e cu roșu.


În campania din 2020, Romanescu a folosit o broșură albastră, simbolizând apartenența sa la PNL, cu un titlu promițător: „100 de proiecte pentru Târgu Jiu”. 

 Albastrul broșurii era un semn distinctiv al loialității sale față de PNL și valorile acestui partid.

Însă, în 2024, aceeași broșură face din nou parte din campania sa electorală, dar cu o schimbare notabilă: albastrul a fost înlocuit de roșu, culoarea specifică PSD. Această schimbare cromatică nu este doar o simplă adaptare vizuală, ci reflectă o tranziție politică semnificativă. 

Vizualizări: 1,439

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Politică:

Citește și: