Licitație

CONSULTING COMPANY IPURL, în calitate de lichidator judiciar, organizează licitaţii publice cu strigare în vederea vânzării bunurilor aparținând debitorilor aflați în procedura falimentului, după cum urmează:

- ADK PAV SRL – în faliment, dosar nr. 5542/95/2023 - Tribunalului Gorj. Licitatie publica cu strigare începând cu data 27.03.2025, ora 13 și săptămâmal în fiecare zi de joi ora 12,00 pornind de la prețurile reduse cu 20% față de cele de evaluare, pentru urmatoarele bunuri: 1.Instalație fabricare prefabricate din beton (pavele), formată din: presă beton MM600, robot vid cu dispozitiv de răsturnare si stivuitor automat cu spălare – preț de pornire 135.307,20 lei; 2. Linie preparare beton formată din: mixer pentru beton, dozator beton, elevator alimentare beton - preț de pornire 11.476 lei; 3.Linie preparare beton formată din: mixer pentru beton, dozator beton, elevator alimentare beton - preț de pornire 11.476 lei; 4.Compresor de aer – pret de pornire 2.880 lei; 5.Elevator manual – pret de pornire 616,80 lei; 5.Paleți ceramici – 300 buc. – pret de pornire 5.280 lei; 6.Pânză filtrantă – 3 baloți – pret de pornire 3.160 lei; 7.Sită filtrantă – 6 baloți – pret de pornire 1.880 lei.

- HOUSECHURCH HOLIDAY SRL – în faliment, dosar nr. 1719/95/2020 - Tribunalului Gorj. Licitatie publică cu strigare începând cu data 26.03.2025, ora 13 si săptămânal în fiecare zi de miercuri, ora 13, la prețurile reduse cu 70% față de cele de evaluare, pe repere, pentru următoarele bunuri: mese extensibile – 13 buc – 118,80 lei/buc; scaune tapițate structură lemn – 74 buc – 92,40 lei/buc; mașini gătit Arisco – 2 buc – 2.633,40 lei/buc; grătar pe gaz pe suport deschis – 1176,60 lei; grill cu rocă vulcanică – 2493,90 lei; hotă perete inox – 915,90 lei; mixer dinamic – 363,30 lei; ladă congelare Bonner – 565,50 lei; dulap refrigerare inox  – 1843,50 lei; cuptor electric 11 GN cu suport – 13783,50 lei; ventilator hotă – 776,40 lei.

- LTMA CONF SRL, aflat în procedura falimentului în dosar nr. 1260/95/2013* pe rolul Tribunalului Gorj – Licitatie publică cu strigare începând cu data 26.03.2025, ora 12 si săptămânal în fiecare zi de miercuri, ora 12 pentru vânzarea la cel mai bun preț oferit, în bloc a următoarele bunuri: Lotul 1. Produse Finite - produse textile (geci, jachete, veste, etc.); Lotul 2. Obiecte de inventar - obiecte de natura produselor textile (cămăşi, costume rochii, sacouri, etc.); Lotul 3. Materiale Consumabile - (ţesături, aţa, anouri, fermoare, ocheţi, matriţe, gulere, şaibe, şnururi, etc.) - preţ total 1318,22 lei. Listele bunurilor cuprinse în cele 3 loturi se procură de la sediul lichidatorului judiciar sau se transmit prin e-mail, la solicitarea cumpărătorilor interesați.

- CCD SOFCEN SRL - dosar nr. 5426/95/2023, Tribunalului Gorj. Licitație publică cu strigare incepând cu data de 26.03.2025 ora 14 si in continuare săptămânal in fiecare zi de miercuri ora 14,00, pentru vânzarea bunului Autoutilitară Vauxall Movano, basculabil, an fabricatie 2007, motor 2,5 diesel, putere 84 kw/114 CP, 7 locuri, cutie manuală, 210000 km, nr. identificare VNIH9CWK636459177. Prețul de pornire este de 34.000 lei, exclusiv TVA.

Licitaţiile se organizează la sediul Consulting Company IPURL din Târgu Jiu, str. Tudor Vladimirescu, nr. 15, jud. Gorj. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar, la telefoanele: 0253/223744, 0253/219690, 0744615954, prin e-mail la adresa: office@consultingcompany.ro. Toate persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la licitaţie sunt invitate să anunţe lichidatorul înainte de data stabilită pentru vânzare.


CONVOCARE

CONVOCARE

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 2002000298186, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117  din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dna. Brînzan Adela,  convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 11 martie 2025, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 21 martie 2025, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1.       Stabilirea Bugetului de venituri și cheltuieli al Minprest Serv S.A. pentru anul 2025 și estimări pentru perioada 2026-2027.

2.       Informare privind tranzacțiile cu administratorii ori directorii, cu angajații, cu acționarii care dețin controlul asupra societății sau cu o societate controlată de aceștia, pentru trimestrul IV al anului 2024, în conformitate cu prevederile art. 52 (3) OUG nr.109/2011, cu modificările și completările ulterioare.

3.       Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

La ședința AGOA, acţionarii persoane juridice pot fi reprezentați de reprezentanții lor legali care, la rândul lor, pot da procură altor persoane. Acționarii pot vota în adunarea generală prin corespondenţă, prin completarea formularului de vot. 

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 24 martie 2025, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.  

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÎNZAN ADELA


Licitație cu strigare

CONSULTING COMPANY IPURL, în calitate de administrator/lichidator judiciar, organizează licitaţii publice cu strigare în vederea vânzării bunurilor aparținând debitorilor aflați în procedura insolvenței, după cum urmează:

- ÎNTREPRINDEREA DE DRUMURI ŞI PODURI GORJ SA, aflat în faliment în dosar nr. 1248/95/2018, pe rolul Tribunalului Gorj. Licitație publică cu strigare începând cu data de 12.02.2025, ora 13 și in continuare săptămânal, in fiecare zi de miercuri, ora 13, pentru bunul Stație de betoane Târgu-Cărbunești. Preț de pornire a licitației 25000 lei exclusiv TVA.

- IONILARIDAN GRUP SRL, aflat în procedura de reorganizare în dosar nr. 4140/95/2022 - Tribunalul Gorj. Licitație publică cu strigare începând cu data de 25.02.2025, ora 14 și in continuare săptămânal, in fiecare zi de marți, ora 14, pentru  bunul imobil: Teren extravilan în suprafață de 10000 mp situat, situat în Comuna Dănești, sat Bucureasa, județul Gorj, CF 35446 a UAT comuna Dănești, nr. cadastral 35446, cu deschidere de 40 ml la drumul de acces (str. Școlii). Accesul la teren se face din DJ 674A (Tg-Jiu-Dănești), fiind situat la o distanță de aproximativ 5 km de mun. Tg-Jiu. Pret de pornire 198800 lei exclusiv TVA.

- SEROP SRL – aflat în faliment, dosar nr. 1160/95/2019 - Tribunalul Gorj. Licitatie publica cu strigare începând cu data 16.02.2025, ora 14 şi în continuare săptămânal în fiecare zi de joi ora 14, pornind de la prețurile reduse cu 60% față de cele evaluate, pentru urmatoarele bunuri: Demolator electric Makita 1900 W – 961,60 lei; Demolator electric Makita – 412 lei; Invertor sudură KITin 190 – 621,20 lei; Invertor sudură GE 145w – 126 lei; Schelă metalică – 2781,2 lei; Schelă metalică – 1164 lei; Set format din Polidisc + masina de gaurit – 1112,8 lei, Bormasina Einhell 650w – 30,04 lei (prețurile nu contin TVA).

Licitaţiile se organizează la sediul Consulting Company IPURL din Târgu Jiu, str. Tudor Vladimirescu, nr. 15, jud. Gorj. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar, la telefoanele: 0253/223744, 0253/219690, 0744615954, prin e-mail la adresa: office@consultingcompany.ro. Regulamentul de participare la licitaţie se procură la sediul lichidatorului judiciar sau se transmite, la solicitare, prin e-mail sau fax. Toate persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la licitaţie sunt invitate să anunţe lichidatorul înainte de data stabilită pentru vânzare.

 

 

 

 


CONVOCARE

CONVOCARE

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dna. Brînzan Adela, convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 21 februarie 2025, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 5 martie 2025, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1. Aprobarea prelungirii mandatului membrilor provizorii în Consiliul de Administraţie al Minprest Serv S.A. începând cu data de 10.03.2025 în temeiul art. 29¹, alin. 2 din OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice cu modificările și completările ulterioare.

2. Aprobarea formei Actului adiţional la contractele de mandat ale membrilor provizorii în Consiliul de Administrație al Minprest Serv S.A.

3. Mandatarea reprezentantului Societăţii Complexul Energetic Oltenia S.A., în calitate de acționar majoritar al societății Minprest Serv S.A. în Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A., pentru semnarea actelor adiționale la contractele de mandat ce se vor încheia cu membrii provizorii în Consiliul de Administrație al Minprest Serv S.A.

4. Aprobarea tranzacțiilor încheiate de Minprest Serv S.A. cu Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A.

5. Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

La ședința AGOA, acţionarii persoane juridice pot fi reprezentați de reprezentanții lor legali care, la rândul lor, pot da procură altor persoane. Acționarii pot vota în adunarea generală prin corespondenţă, prin completarea formularului de vot.

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 7 martie 2025, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÎNZAN ADELA


ANUNȚ PUBLIC

 

ANUNȚ PUBLIC 

privind depunerea solicitării de emitere a avizului de mediu 

                                                             

 

U.A.T. COMUNA CRASNA, prin Vamvu Aurel- primar, anunţă publicul interesat asupra depunerii solicitării de emitere a avizului de mediu pentru proiectul “Strategia integrată de dezvoltare locală a comunei Crasna județul Gorj pentru perioada programatică 2024-2030 ”.

Informațiile privind proiectul propus pot fi consultate la sediul APM Gorj din municipiul Tg-Jiu, str. Unirii, nr.76 în zilele de luni-vineri, între orele 8³°-14, precum şi la sediul Primariei Com. Crasna sat Carpiniș nr. 21 jud. Gorj în zilele de luni-vineri, între orele 8³°-14,

Observațiile publicului se primesc zilnic la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Gorj

 

 


Anunț convocare

CONVOCARE

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117  din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dna. Brînzan Adela,  convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 13 ianuarie 2025, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de               23 ianuarie 2025, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1.       Prezentarea Raportului  privind activitatea Consiliului de Administraţie pentru trimestrul III al anului 2024.

2.       Informare privind tranzacțiile cu administratorii ori directorii, cu angajații, cu acționarii care dețin controlul asupra societății sau cu o societate controlată de aceștia, pentru trimestrul III al anului 2024, în conformitate cu prevederile art. 52 (3) OUG nr.109/2011, cu modificările și completările ulterioare.

3.       Informare cu privire la adresa AMEPIP nr. 8029/29.11.2024 referitoare la indicatorii de performanță pentru anul 2024 ai Directorului general al Minprest Serv S.A.

4.       Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot. 

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 30 ianuarie 2025, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.       

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

 

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÎNZAN ADELA


Anunț angajare

Pensiune turistică deosebită, zonă centrală Tg-Jiu angajează economist (cunostinte in domeniul financiar contabil), recepționer, ospătar și cameristă (program flexibil și câștiguri salariale atractive). Relații la tel.0744703052


Anunț licitație lichidator

CONSULTING COMPANY IPURL, în calitate de lichidator judiciar, organizează licitaţii publice cu strigare în vederea vânzării bunurilor aparținând debitorilor aflați în procedura falimentului, după cum urmează: 

- CLASSTURISM SRL – în faliment, dosar nr. 1391/90/2021 - Tribunalului Vâlcea. Licitație publică cu strugare începând cu data de 10.01.2025, ora 11 şi în continuare, săptămânal, în fiecare zi de vineri, ora 11, la prețul redus cu 70% față de cel de evaluare, pentru vânzarea bunului: Fundație în suprafață de 149,04 mp situată în Stațiunea Rânca, Corneșul Mare, Trup B, Comuna Baia de Fier (terenul pe care este edificată funțația este concesionat și este proprietatea Comunei Baia de Fier, cu posibilitatea preluării concesiunii de către adjudecatar), lângă telescaun. Preţul de pornire a licitaţiei este de 21152,70 lei.

- ADK PAV SRL – în faliment, dosar nr. 5542/95/2023 - Tribunalului Gorj. Licitatie publica cu strigare organizată săptămânal în fiecare zi de joi ora 12,00 pornind de la prețurile reduse cu 10% față de cele de evaluare, pentru urmatoarele bunuri: 1.Instalație fabricare prefabricate din beton (pavele), formată din: presă beton MM600, robot vid cu dispozitiv de răsturnare si stivuitor automat cu spălare – preț de pornire 152.220,60 lei; 2. Linie preparare beton formată din: mixer pentru beton, dozator beton, elevator alimentare beton - preț de pornire 12.910,50 lei; 3.Linie preparare beton formată din: mixer pentru beton, dozator beton, elevator alimentare beton - preț de pornire 12.910,50 lei; 4.Compresor de aer – pret de pornire 3.240 lei; 5.Elevator manual – pret de pornire 693,90 lei; 5.Paleți ceramici – 300 buc. – pret de pornire 5.940 lei; 6.Pânză filtrantă – 3 baloți – pret de pornire 3.555 lei; 7.Sită filtrantă – 6 baloți – pret de pornire 2.115 lei.

Licitaţiile se organizează la sediul Consulting Company IPURL din Târgu Jiu, str. Tudor Vladimirescu, nr. 15, jud. Gorj. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar, la telefoanele: 0253/223744, 0253/219690, 0744615954, prin e-mail la adresa: office@consultingcompany.ro. Regulamentul de participare la licitaţie se procură la sediul lichidatorului judiciar sau se transmite, la solicitare, prin e-mail sau fax. Toate persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la licitaţie sunt invitate să anunţe lichidatorul înainte de data stabilită pentru vânzare.

 

 



Anunț angajare

ROMÂNIA

JUDEȚUL GORJ

PRIMĂRIA COMUNEI MĂTĂSARI

COMPARTIMENTUL JURIDIC , RELAȚII CU PUBLICUL,

RESURSE UMANE, STARE CIVILĂ

                                                       A N U N Ț

            Primăria Comunei Mătăsari, cu sediul în Mătăsari, str.Principală nr.168, județul Gorj, anunță organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea următorului post contractual conform H.G. NR.1336/08.11.2022:

             1.Nivelul postului: execuție

             2.Denumirea postului: asistent medical comunitar, post vacant, pe perioadă nedeterminată.

             3.Numărul de posturi: 1 post normă întreagă

            Data și locul organizării concursului:

            Concursul se va desfășura la sediul Primăriei Comunei Mătăsari din str.Principală nr.168 și va consta în următoarele probe:

            -proba scrisă, în data de 09.12.2024, ora 09:00

            -proba interviu, în data de 11.12.2024, ora 09:00

             Condiții de participare la concurs:

            Candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:

            1.Condiții generale prevăzute de art.15 din H.G. 1336/08.11.2022

              Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr.53/2003-Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art.542 alin.(1) și (2) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare:

             a)are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene și domiciliul în România.

            b)cunoaște limba română, scris și vorbit.

             c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003-Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare.

            d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate.

              e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs.

              f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.

             g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția , de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.

            h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art.1 alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările și completările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art.35 alin.(1) lit.h).

              2.Condiții specifice:

               1.Nivelul studiilor: - Absolvirea liceului sanitar, studii postliceale sanitare sau învățământ universitar în specialitatea “asistență medicală’’.

             2.Vechime în specialitatea studiilor absolvite : - minim 6 luni în specialitatea studiilor.

              3.Alte condiții: - Certificat de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România (aviz anual/adeverință eliberată de către O.A.M.G.M.A.M.R.)

                                       - Cunoștinte operare calculator – nivel minim

               Documente solicitate candidaților pentru întocmirea dosarului de concurs conform art.35 din H.G. 1336/2022

              a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa II.

               b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea , potrivit legii, aflate în termen de valabilitate.

              c) copia certificatului de căsătoria sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz.

              d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică.

              e)copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului.

             f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar.

              g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare,eliberată de către medical de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului.

              h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art.1 alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările și completările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ , sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane.

           i) Curriculum vitae, model comun european.

           j) Certificat din care să rezulte că deține cunoștințe minime de operare calculator.

          Dosarele de concurs se depun la sediul instituției. Informații la telefon:0253376551 sau pe adresa de e-mail: matasariprimaria@yahoo.com.

        Termenul de depunere al dosarelor de concurs va fi de 10 zile lucrătoare de la data publicării prezentului anunț, respectiv până la data de 29.11.2024, ora 15:00.

        Data publicării anunțului: 15.11.2024.

          3. Bibliografie:

          1.OUG nr.18/2017 privind asistența medicală comunitară.

          2.HG nr.324/2019 privind aprobarea Normelor metodologice privind organizarea, funcționarea și finanțarea activității de asistență medicală comunitară.

         3.OUG nr.144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizara și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România.

        4.CODUL DE ETICĂ ŞI DEONTOLOGIE al asistentului medical generalist, al moaşei şi al asistentului medical din România.

        5.Lucreția Titircă – Urgențele medico – chirurgicale, Editura Medicală - sinteze

        4. Tematică:

       1.OUG nr.18/2017 privind asistența medicală comunitară:

            - Capitolul I – Dispoziţii generale

            - Capitolul II – Obiectivele, activităţile şi beneficiarii serviciilor de asistenţă medicală comunitară.

           - Capitolul III – Formizarea şi organizarea serviciilor de asistenţă medicală comunitară.

         2. HG nr.324/2019 privind aprobarea Normelor metodologice privind organizarea, funcționarea și finanțarea activității de asistență medicală comunitară:

             - Capitolul I – Dispoziţii generale

             - Capitolul III – Personalul implicat în activitatea de asistenţă medicală comunitară

              - Anexa 1 la normele metodologice

              - Anexa 5 la normele metodologice

         3. OUG nr.144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România:

                - Capitolul II – Secţiunea 1,

                - Capitolul III – Secţiunea 1,

                                        - Secţiunea a 4-a

                                        - Secţiunea a 5-a

                                        - Secţiunea a 6-a

         4. CODUL DE ETICĂ ŞI DEONTOLOGIE al asistentului medical generalist, al moaşei şi al asistentului medical din România:

               - Capitolul I

               - Capitolul II

               - Capitolul III

          5.Lucreția Titircă – Urgențele medico – chirurgicale – sinteze:

            - Urgenţele Abdominale

            - Urgenţele Renale şi Urologice

            - Urgenţele Neurologice

            - Urgenţele în Pediatrie

            - Urgenţele Otorinolaringologice

            - Şocul

Calendarul de desfășurare al concursului

                            ACTIVITATE DATA ORA

Postarea/publicarea anunțului 15.11.2024

Data limită de depunere a dosarelor 29.11.2024 15.00

Selecția dosarelor 02.12.2024 12.00

Afișarea selecției dosarelor 02.12.2024 13.00

Termen limită contestații referitoare la selecția dosarelor 03.12.2024 13.00

Afișarea rezultatelor la contestații 04.12.2024 13.00

Proba scrisă 09.12.2024 09.00

Afișarea rezultatelor la proba scrisă 09.12.2024 13.00

Termen limită contestații la probă scrisă 10.12.2024 13.00

Afișarea rezultatelor la contestații referitoare la proba scrisă 10.12.2024 15.00

Interviul 11.12.2024 09.00

Afișarea rezultatelor la proba interviu 11.12.2024 11.00

Termen limită contestații la proba de interviu 12.12.2024 13.00

Afișarea rezultatelor la contestații proba de interviu 12.12.2024 15.00

Afișare rezultat final 12.12.2024 15.30

                                                                         PRIMAR,

                                                                  GAȘPĂR GHEORGHE

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Anunț licitație

CONSULTING COMPANY IPURL, cu sediul în Tg-Jiu, str. Tudor Vladimirescu, nr. 15, jud. Gorj, în calitate de lichidator judiciar, organizează licitații publice pentru vânzarea bunurilor aparținând debitorilor aflați în procedura falimentului, după cum urmează:

NICROPAV FOREST SRL, aflat în faliment în dosar nr. 2264/95/2019 pe rolul Tribunalului, începând cu data de 14.11.2024, ora 14 și în continuare săptămânal, în fiecare zi de joi, ora 14, pornind de la următoarele prețuri, exclusiv TVA: circular spintecător - N.I. 10 – 2233,80 lei; circular spintecător - N.I. 06 – 1276,20 lei; motofierăstrău Husqvarna - N.I. 13 – 204 lei; motofierăstrău Husqvarna- N.I. 14 – 204 lei; motofierăstrău Husqvarna - N.I. 17 – 204 lei; motofierăstrău Husqvarna - N.I. 20 – 204 lei; motofierăstrău Husqvarna - N.I. 24 – 1069,20 lei; mașină de balotat - N.I. 25 – 235,80 lei; compresor MK 103-09-3M - N.I. 04 – 802,20 lei; motocompresor Fiac - N.I. 15 – 972 lei; dispozitiv bătut cuie - N.I. 19 – 972 lei; aparat de sudură - N.I. 21 – 1485 lei; linie rulare - N.I. 22 – 1139,40 lei; dispozitiv bătut cuie - N.I. 23 – 540 lei; dispozitiv bătut cuie - N.I. 26 – 540 lei; pendular - N.I. 08 – 1944 lei; fierăstrău cu bandă orizontală - N.I. 01 – 2673 lei; circular spintecător - N.I. 09 – 2871,60 lei; rumeguș diverse specii – 219,2 mc – 2235,60 lei;

GMRMIX COM90 SRL, aflat în faliment în dosar nr. 1450/95/2023 pe rolul Tribunalului Gorj, începând cu data de 14.11.2024, ora 12 și în continuare săptămânal, în fiecare zi de joi, ora 14, pornind de la următoarele prețuri, exclusiv TVA: Sistem supraveghere video – 2688 lei; Ladă frigorifică mezeluri – 2016 lei; Ladă frigorifică lactate – 2506,40 lei; Tejghea magazin cu vitrină – 432 lei

Licitaţiile se organizează la sediul lichidatorului judiciar Consulting Company IPURL din Târgu Jiu, str. Tudor Vladimirescu, nr. 15, jud. Gorj, la prețul, datele şi orele menţionate. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar, la telefoanele: 0253/223744, 0253/219690, 0744615954, prin e-mail la adresa: office@consultingcompany.ro. Regulamentul de participare la licitaţie se procură de la sediul lichidatorului judiciar. Toate persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor sunt invitate să anunţe lichidatorul înainte de data stabilită pentru vânzare.”


Condoleanțe

Colegii din cadrul Direcției de Sănătate Publică Gorj sunt alături de doamna Roxana Spirlea la greaua pierdere pricinuită de decesul tatălui său, Aurel Cănăvoiu. Sincere condoleanțe!


ANUNȚ PIERDERE CARNET DE ELEV

Declar pierdut carnetul de elev pe numele Popescu Antonio Leonard Valentin, eliberat de Colegiul Național "Spiru Haret".  Carnetul a fost pierdut în perioada 2022-2023 și se declară nul.


ANUNŢ

  Primăria Comunei Mătăsari, cu sediul în Mătăsari, str.Principală, nr.168, judeţul Gorj, anunţă organizarea şi desfăşurarea  concursului pentru ocuparea unui post contractual vacant de asistent medical comunitar din cadrul Compartimentului de asistență medicală comunitară al Primăriei Comunei Mătăsari.

 Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei Comunei Mătăsari din str.Principală nr.168 şi va consta în următoarele probe:

            - proba scrisă, în data de 30.09.2024, ora 9:00

            - proba interviu, în data de 02.10.2024, ora 9:00

 Candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:

       1.Condiţii generale prevăzute de art.15 din H.G. nr.1336/08.11.2022 privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale, cu modificările şi completările ulterioare;

             2. Condiţii specifice:

             -absolvent al liceului sanitar, studii postliceale sanitare sau învățământ universitar în specialitatea “asistență medicală”.

            - vechime în specialitatea studiilor absolvite – minim 6  luni

            -certificat de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România (aviz anual/adeverință eliberat/ă de către O.A.M.G.M.A.M.R.) în termen de valabilitate.

            -cunoștințe operare pe calculator-nivel minim

Dosarele de concurs se depun la sediul Primăriei Mătăsari în termen de  10 zile lucrătoare de la data publicării prezentului anunț, respectiv în perioada 06.09.2024- 19.09.2024, ora 1500.

         Condiţiile de participare şi desfăşurare a concursului, bibliografia, informaţii privind documentele necesare dosarului de concurs şi alte relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Primăriei Comunei Mătăsari, telefon 0253/376551.

 

 

 

                                                

                                                 PRIMAR,

                                                 GAȘPĂR GHEORGHE

 


CONVOCARE

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117  din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian,  convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 27 septembrie 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 7 octombrie 2024, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1.       Aprobarea încetării mandatului membrilor Consiliului de Administrație al Minprest Serv S.A. ca urmare a expirării acestuia începând cu data de 09.10.2024.

2.       Numirea membrilor Consiliului de Administrație al Minprest Serv S.A. începând cu data de 09.10.2024. 

3.       Numirea președintelui Consiliului de Administrație al Minprest Serv S.A. începând cu data de 09.10.2024.

4.       Stabilirea duratei mandatului membrilor Consiliului de Administratie începând cu data de 09.10.2024.

5.       Stabilirea remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie al Minprest Serv S.A. 

6.       Aprobarea formei contractului de mandat ce va fi încheiat cu membrii Consiliului de Administratie aleși, inclusiv a anexei cuprinzând  indicatorii de performanță financiari și nefinanciari negociați și aprobați pentru anul 2024.

7.       Mandatarea reprezentantului Societăţii Complexul Energetic Oltenia S.A., în calitate de acționar majoritar al societății Minprest Serv S.A. în Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A., pentru semnarea contractului de mandat cu membrii Consiliului de Administratie.

8.       Prezentarea Raportului  privind activitatea Consiliului de Administraţie pentru semestrul I al anului 2024.

9.       Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

         În cel mult 15 zile de la publicarea convocării, acționarii pot formula propuneri de candidaturi. În cerere vor fi incluse informații cu privire la numele, localitatea de domiciliu şi calificarea profesională ale persoanelor propuse pentru funcția respectivă, conform prevederilor art. 117¹, alin. 2 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.

         Lista cuprinzând informații cu privire la numele, localitatea de domiciliu şi calificarea profesională ale persoanelor propuse de către acționari pentru funcţia de membru al Consiliului de Administrație, va fi pusă la dispoziţia acţionarilor, putând fi consultată şi completată de aceştia.

În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot. 

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 8 octombrie 2024, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.       

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÂN


CONVOCARE

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117  din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian,  convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 23 septembrie 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de               3 octombrie 2024, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1.      Stabilirea Bugetului de venituri și cheltuieli al Minprest Serv S.A. rectificat pentru anul 2024 și estimări pentru perioada 2025-2026.

2.      Informare privind tranzacțiile cu administratorii ori directorii, cu angajații, cu acționarii care dețin controlul asupra sociețății sau cu o societate controlată de aceștia, pentru semestrul I al anului 2024, în conformitate cu prevederile art.52 (3) OUG nr.109/2011, cu modificările și completările ulterioare.

3.      Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot. 

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de                     4 octombrie 2024, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.      

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

 

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÂNZAN GHEORGHE-SEBASTIAN


Anunț public

PRIMĂRIA COMUNEI TURBUREA, JUDEȚUL GORJ, anunță elaborarea primei versiuni a planului: ACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL – COMUNA TURBUREA – JUDEȚUL GORJ  și declanșarea etapei de încadrare pentru obținerea avizului de mediu.

         Consultarea primei versiuni a planului se poate realiza la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Gorj, str. Unirii, nr. 76, Târgu-Jiu, 210143, Jud. Gorj, și la sediul titularului, Primăria Comunei TURBUREA, Județul Gorj, cu sediul în Comuna TURBUREA, sat TURBUREA, str. Principală, nr. 83.

         Comentariile și sugestiile se vor transmite în scris la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Gorj în termen de 15 zile calendaristice de la publicarea anunțului.


Anunț public

PRIMĂRIA COMUNEI TURBUREA, JUDEȚUL GORJ, anunță elaborarea primei versiuni a planului: ACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL – COMUNA TURBUREA – JUDEȚUL GORJ  și declanșarea etapei de încadrare pentru obținerea avizului de mediu.

         Consultarea primei versiuni a planului se poate realiza la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Gorj, str. Unirii, nr. 76, Târgu-Jiu, 210143, Jud. Gorj, și la sediul titularului, Primăria Comunei TURBUREA, Județul Gorj, cu sediul în Comuna TURBUREA, sat TURBUREA, str. Principală, nr. 83.

         Comentariile și sugestiile se vor transmite în scris la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Gorj în termen de 18 zile calendaristice de la publicarea anunțului.


CONVOCARE

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117  din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian,  convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 14 iulie 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 24 iulie 2024, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1.     Prezentarea Raportului  privind activitatea Consiliului de Administraţie pentru trimestrul I al anului 2024.

2.     Informare cu privire la Bugetul de venituri și cheltuieli al Minprest Serv S.A. aprobat pentru anul 2024 și estimari pentru perioada 2025-2026.

3.     Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot. 

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de                     30 iulie 2024, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.        

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

 

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÂNZAN GHEORGHE-SEBASTIAN


CONVOCARE

CONVOCARE

 

 

Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117  din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian,  convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 24 iunie 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 4 iulie  2024, la ora 12°°.

Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:

1.    Aprobarea Raportului Consiliului de Administrație al Minprest Serv SA. privind activitatea desfăşurată în perioada de mandat 01.01.2023-31.12.2023, elaborat în temeiul prevederilor art. 30 alin.7 din OUG nr. 109/2011.

2.   Aprobarea gradului global de realizare al indicatorilor de performanţă  în anul 2023 de către membrii Consiliului de administraţie al Minprest Serv SA., prezentat în Raportul Consiliului de Administrație al Minprest Serv SA. privind activitatea desfăşurată în perioada de mandat 01.01.2023-31.12.2023, în vederea acordării componentei variabile a remuneraţiei pentru perioada 01.01.2023-30.06.2023.

3.   Aprobarea acordării componentei variabile a remuneraţiei membrilor Consiliului de administraţie al Minprest Serv S.A pentru perioada 01.01.2023-30.06.2023 având la bază gradul global de realizare al indicatorilor de performanţă  în anul 2023 și prevederile din contractele de mandat ale administratorilor.

4.   Prezentarea Raportului Minprest Serv S.A. cuprinzând informatii aferente anului 2023 pentru întocmirea Dosarului prețurilor de transfer al actionarului majoritar-Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A.

5.   Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.

 

În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot. 

Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.

Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de                    9 iulie 2024, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.        

Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.

 

 

PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE

BRÂNZAN GHEORGHE-SEBASTIAN