Anunț licitație lichidator
CONSULTING COMPANY IPURL, în calitate de lichidator judiciar, organizează licitaţii publice cu strigare în vederea vânzării bunurilor aparținând debitorilor aflați în procedura falimentului, după cum urmează:
ROSTRAMO SA, aflat în faliment în dosarul nr. 9388/95/2010 pe rolul Tribunalului Gorj, după cum urmează:
- începând cu data de 27.12.2024, ora 14 și în continuare săptămânal, în fiecare zi de vineri, ora 14, pentru Lot 2 „Fabrica de mobilă 1” format din: (1) parte din construcția cu numărul cadastral 36793-C1 (nr. vechi 4431/5/1/2-C33), cu regim de înălțime P, având suprafața utilă de 5816,10 mp; (2) cota-parte de 3297/10419 mp din terenul cu numărul cadastral 36793 (nr. vechi 4431/5/1/2); (3) cota-parte de 802/1604 mp din terenul cu numărul cadastral 70959; (4) teren cu suprafața de 4807 mp având numărul cadastral 70958; (5) cota-parte de 653,42/16493 mp din terenul cu numărul cadastral 62556; (6) cota-parte de 41,56/1049 mp din terenul cu numărul cadastral 35264. Preț de pornire: 700.000 lei exclusiv TVA;
- săptămânal, în fiecare zi de vineri, ora 14, pentru:
Lot 1 „Fabrica de mobilă 1” format din: (1) parte din construcția cu numărul cadastral 36793-C1 (nr. vechi 4431/5/1/2-C33), cu regim de înălțime P+4, având suprafața utilă de 9121,30 mp; (2) cota-parte de 5171/10419 mp din terenul cu numărul cadastral 36793 (nr. vechi 4431/5/1/2); (3) cota-parte de 802/1604 mp din terenul cu numărul cadastral 70959; (4) cota exclusivă de 359 mp din terenul cu numărul cadastral 70959; (5) cota-parte de 465,81/16493 mp din terenul cu numărul cadastral 62556; (6) cota-parte de 29,63/1049 mp din terenul cu numărul cadastral 35264. Preț de pornire 1.941.148,17 lei exclusiv TVA, cu plata unui avans de 50% din prețul de adjudecare și a diferenței în 12 rate lunare egale;
Lot 6 „Fabrica de cherestea”, format din: (1) imobil cu cadastral 39525 (nr. vechi 4431/3), compus din teren intravilan cu suprafața da 2932 mp și construcția C1 cu suprafața construită la sol de 2932 mp; (2) teren cu suprafața de 7131 mp având numărul cadastral 70964 și construcțiile C1 cu suprafața construită la sol de 638 mp având numărul cadastral 70964-C1 și C2 cu suprafața construită la sol de 921 mp având numărul cadastral 70964-C2; (3) cota-parte de 924,75/3699 mp din terenul cu numărul cadastral 70965; (4) cota-parte de 810,09/16493 mp din terenul cu numărul cadastral 62556; (5) cota-parte de 51,52/1049 mp din terenul cu numărul cadastral 35264. Preț de pornire 1.623.125,32 lei exclusiv TVA, cu plata unui avans de 50% din prețul de adjudecare și a diferenței în 12 rate lunare egale;
Lot B format din: (1) imobil cu nr. cadastral 53493-C1-U3, înscris în CF nr. 53493-C1-U3 a UAT Târgu Jiu (rezultat din apartamentarea construcției cu nr. cadastral 53493-C1), reprezentat de construcție industrial-edilitară 3 cu suprafața utilă de 8551,1 mp, având regim de înălțime P+1+2, cu cota teren 6015/7903; (2) imobil cu numărul cadastral 65134, înscris în CF nr. 65134 a UAT Târgu Jiu, compus din teren intravilan cu suprafața da 2448 mp și construcția C1 cu suprafața construită la sol de 32 mp; (3) cota parte de 3,775% din căile de acces, respectiv 622,59 mp din imobilul cu numărul cadastral 62556, înscris în CF nr. 62556 a mun. Târgu Jiu și 39,60 mp din imobilul cu numărul cadastral 35264, înscris în CF nr. 35264 a mun. Târgu Jiu. Prețul de pornire a licitației este de 1.987.900,70 lei exclusiv TVA.
- începând cu data de 06.12.2024 și în continuare săptămânal, în fiecare zi de vineri, ora 14, pentru vânzarea bunurilor mobile la cel mai bun preț oferit, în două etape: (i) etapa 1: adjudecarea provizorie a bunurilor la cel mai bun preț oferit; (ii) etapa 2: organizarea unei licitații de tip competitiv, pornind de la prețul de adjudecare provizorie, la care se va realiza adjudecarea definitivă a bunurilor.
- ARIAMOB SRL, aflat în faliment în dosar nr. 5400/95/2015 pe rolul Tribunalului Gorj:
Licitație publică cu strigare, începând cu data de 06.12.2024 ora 14 și săptămânal, în fiecare zi de vineri, ora 14 la prețul diminuat cu 60% fata de valoarea de evaluare, pentru:
1) Vânzare individual: Centrală pe gaze Junkers – 212,80 lei; Stanta aluminiu M 9650 manuala – 243,20 lei; Mașină de frezat pentru profile de aluminiu – 259,60 lei; Mașină de frezat KM 219 – 277,60 lei; Mașină de debavurat tip KT 24DC 04 - 1760 lei;
2) Vanzare individual pe repere: obiecte de inventar (corpuri suspendate, rafturi, ferestre, usi, etc) preț de pornire total 20931,60 lei; Materiale pentru confecționarea jaluzelelor verticale, tâmplăriei din PVC și Aluminiu, mobilierului (materiale textile, spătare, picioare masa, capace rulou, ghidaj lam pvc, glisiere, etc) preț de pornire total 26714,80 lei.
- HOUSECHURCH HOLIDAY SRL – în faliment, dosar nr. 1719/95/2020 - Tribunalului Gorj. Licitatie publică cu strigare începând cu data 04.12.2024, ora 13, si in fiecare zi de miercuri, ora 13, la prețurile reduse cu 60% față de cele de evaluare, pe repere, pentru următoarele bunuri: mese extensibile – 13 buc – 158,40 lei/buc; scaune tapițate structură lemn – 74 buc – 123,20 lei/buc; mașini gătit Arisco – 2 buc – 3511,20 lei/buc; grătar pe gaz pe suport deschis – 1568,80 lei; dulap refrigerare inox – 2458 lei/buc; grill cu rocă vulcanică – 3325,20 lei; hotă perete inox – 1221,20 lei; mixer dinamic – 484,40 lei; ladă congelare Bonner – 754 lei; cuptor electric 11 GN cu suport – 18378 lei; ventilator hotă – 1035,20 lei.
Licitaţiile se organizează la sediul Consulting Company IPURL din Târgu Jiu, str. Tudor Vladimirescu, nr. 15, jud. Gorj. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar, la telefoanele: 0253/223744, 0253/219690, 0744615954, prin e-mail la adresa: [email protected]. Toate persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor scoase la licitaţie sunt invitate să anunţe lichidatorul înainte de data stabilită pentru vânzare.
Anunț angajare
ROMÂNIA
JUDEȚUL GORJ
PRIMĂRIA COMUNEI MĂTĂSARI
COMPARTIMENTUL JURIDIC , RELAȚII CU PUBLICUL,
RESURSE UMANE, STARE CIVILĂ
A N U N Ț
Primăria Comunei Mătăsari, cu sediul în Mătăsari, str.Principală nr.168, județul Gorj, anunță organizarea și desfășurarea concursului pentru ocuparea următorului post contractual conform H.G. NR.1336/08.11.2022:
1.Nivelul postului: execuție
2.Denumirea postului: asistent medical comunitar, post vacant, pe perioadă nedeterminată.
3.Numărul de posturi: 1 post normă întreagă
Data și locul organizării concursului:
Concursul se va desfășura la sediul Primăriei Comunei Mătăsari din str.Principală nr.168 și va consta în următoarele probe:
-proba scrisă, în data de 09.12.2024, ora 09:00
-proba interviu, în data de 11.12.2024, ora 09:00
Condiții de participare la concurs:
Candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiții:
1.Condiții generale prevăzute de art.15 din H.G. 1336/08.11.2022
Poate ocupa un post vacant sau temporar vacant persoana care îndeplinește condițiile prevăzute de Legea nr.53/2003-Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare, și cerințele specifice prevăzute la art.542 alin.(1) și (2) din O.U.G. nr.57/2019 privind Codul Administrativ, cu modificările și completările ulterioare:
a)are cetățenia română sau cetățenia unui alt stat membru al Uniunii Europene, a unui stat parte la Acordul privind Spațiul Economic European (SEE) sau cetățenia Confederației Elvețiene și domiciliul în România.
b)cunoaște limba română, scris și vorbit.
c) are capacitate de muncă în conformitate cu prevederile Legii nr.53/2003-Codul Muncii, republicată, cu modificările și completările ulterioare.
d) are o stare de sănătate corespunzătoare postului pentru care candidează, atestată pe baza adeverinței medicale eliberate de medicul de familie sau de unitățile sanitare abilitate.
e) îndeplinește condițiile de studii, de vechime în specialitate și, după caz, alte condiții specifice potrivit cerințelor postului scos la concurs.
f) nu a fost condamnată definitiv pentru săvârșirea unei infracțiuni contra securității naționale, contra autorității, contra umanității, infracțiuni de corupție sau de serviciu, infracțiuni de fals ori contra înfăptuirii justiției, infracțiuni săvârșite cu intenție care ar face o persoană candidată la post incompatibilă cu exercitarea funcției contractuale pentru care candidează, cu excepția situației în care a intervenit reabilitarea.
g) nu execută o pedeapsă complementară prin care i-a fost interzisă exercitarea dreptului de a ocupa funcția , de a exercita profesia sau meseria ori de a desfășura activitatea de care s-a folosit pentru săvârșirea infracțiunii sau față de aceasta nu s-a luat măsura de siguranță a interzicerii ocupării unei funcții sau a exercitării unei profesii.
h) nu a comis infracțiunile prevăzute la art.1 alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul național automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările și completările ulterioare, pentru domeniile prevăzute la art.35 alin.(1) lit.h).
2.Condiții specifice:
1.Nivelul studiilor: - Absolvirea liceului sanitar, studii postliceale sanitare sau învățământ universitar în specialitatea “asistență medicală’’.
2.Vechime în specialitatea studiilor absolvite : - minim 6 luni în specialitatea studiilor.
3.Alte condiții: - Certificat de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România (aviz anual/adeverință eliberată de către O.A.M.G.M.A.M.R.)
- Cunoștinte operare calculator – nivel minim
Documente solicitate candidaților pentru întocmirea dosarului de concurs conform art.35 din H.G. 1336/2022
a) formular de înscriere la concurs, conform modelului prevăzut la anexa II.
b) copia actului de identitate sau orice alt document care atestă identitatea , potrivit legii, aflate în termen de valabilitate.
c) copia certificatului de căsătoria sau a altui document prin care s-a realizat schimbarea de nume, după caz.
d) copiile documentelor care atestă nivelul studiilor și ale altor acte care atestă efectuarea unor specializări, precum și copiile documentelor care atestă îndeplinirea condițiilor specifice ale postului solicitate de autoritatea sau instituția publică.
e)copia carnetului de muncă, a adeverinței eliberate de angajator pentru perioada lucrată, care să ateste vechimea în muncă și în specialitatea studiilor solicitate pentru ocuparea postului.
f) certificat de cazier judiciar sau, după caz, extrasul de pe cazierul judiciar.
g) adeverință medicală care să ateste starea de sănătate corespunzătoare,eliberată de către medical de familie al candidatului sau de către unitățile sanitare abilitate cu cel mult 6 luni anterior derulării concursului.
h) certificatul de integritate comportamentală din care să reiasă că nu s-au comis infracțiuni prevăzute la art.1 alin.(2) din Legea nr.118/2019 privind Registrul national automatizat cu privire la persoanele care au comis infracțiuni sexuale, de exploatare a unor persoane sau asupra minorilor, precum și pentru completarea Legii nr.76/2008 privind organizarea și funcționarea Sistemului Național de Date Genetice Judiciare, cu modificările și completările ulterioare, pentru candidații înscriși pentru posturile din cadrul sistemului de învățământ , sănătate sau protecție socială, precum și orice entitate publică sau privată a cărei activitate presupune contactul direct cu copii, persoane în vârstă, persoane cu dizabilități sau alte categorii de persoane vulnerabile ori care presupune examinarea fizică sau evaluarea psihologică a unei persoane.
i) Curriculum vitae, model comun european.
j) Certificat din care să rezulte că deține cunoștințe minime de operare calculator.
Dosarele de concurs se depun la sediul instituției. Informații la telefon:0253376551 sau pe adresa de e-mail: [email protected].
Termenul de depunere al dosarelor de concurs va fi de 10 zile lucrătoare de la data publicării prezentului anunț, respectiv până la data de 29.11.2024, ora 15:00.
Data publicării anunțului: 15.11.2024.
3. Bibliografie:
1.OUG nr.18/2017 privind asistența medicală comunitară.
2.HG nr.324/2019 privind aprobarea Normelor metodologice privind organizarea, funcționarea și finanțarea activității de asistență medicală comunitară.
3.OUG nr.144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizara și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România.
4.CODUL DE ETICĂ ŞI DEONTOLOGIE al asistentului medical generalist, al moaşei şi al asistentului medical din România.
5.Lucreția Titircă – Urgențele medico – chirurgicale, Editura Medicală - sinteze
4. Tematică:
1.OUG nr.18/2017 privind asistența medicală comunitară:
- Capitolul I – Dispoziţii generale
- Capitolul II – Obiectivele, activităţile şi beneficiarii serviciilor de asistenţă medicală comunitară.
- Capitolul III – Formizarea şi organizarea serviciilor de asistenţă medicală comunitară.
2. HG nr.324/2019 privind aprobarea Normelor metodologice privind organizarea, funcționarea și finanțarea activității de asistență medicală comunitară:
- Capitolul I – Dispoziţii generale
- Capitolul III – Personalul implicat în activitatea de asistenţă medicală comunitară
- Anexa 1 la normele metodologice
- Anexa 5 la normele metodologice
3. OUG nr.144/2008 privind exercitarea profesiei de asistent medical generalist, a profesiei de moașă și a profesiei de asistent medical, precum și organizarea și funcționarea Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România:
- Capitolul II – Secţiunea 1,
- Capitolul III – Secţiunea 1,
- Secţiunea a 4-a
- Secţiunea a 5-a
- Secţiunea a 6-a
4. CODUL DE ETICĂ ŞI DEONTOLOGIE al asistentului medical generalist, al moaşei şi al asistentului medical din România:
- Capitolul I
- Capitolul II
- Capitolul III
5.Lucreția Titircă – Urgențele medico – chirurgicale – sinteze:
- Urgenţele Abdominale
- Urgenţele Renale şi Urologice
- Urgenţele Neurologice
- Urgenţele în Pediatrie
- Urgenţele Otorinolaringologice
- Şocul
Calendarul de desfășurare al concursului
ACTIVITATE DATA ORA
Postarea/publicarea anunțului 15.11.2024
Data limită de depunere a dosarelor 29.11.2024 15.00
Selecția dosarelor 02.12.2024 12.00
Afișarea selecției dosarelor 02.12.2024 13.00
Termen limită contestații referitoare la selecția dosarelor 03.12.2024 13.00
Afișarea rezultatelor la contestații 04.12.2024 13.00
Proba scrisă 09.12.2024 09.00
Afișarea rezultatelor la proba scrisă 09.12.2024 13.00
Termen limită contestații la probă scrisă 10.12.2024 13.00
Afișarea rezultatelor la contestații referitoare la proba scrisă 10.12.2024 15.00
Interviul 11.12.2024 09.00
Afișarea rezultatelor la proba interviu 11.12.2024 11.00
Termen limită contestații la proba de interviu 12.12.2024 13.00
Afișarea rezultatelor la contestații proba de interviu 12.12.2024 15.00
Afișare rezultat final 12.12.2024 15.30
PRIMAR,
GAȘPĂR GHEORGHE
Anunț licitație
CONSULTING COMPANY IPURL, cu sediul în Tg-Jiu, str. Tudor Vladimirescu, nr. 15, jud. Gorj, în calitate de lichidator judiciar, organizează licitații publice pentru vânzarea bunurilor aparținând debitorilor aflați în procedura falimentului, după cum urmează:
NICROPAV FOREST SRL, aflat în faliment în dosar nr. 2264/95/2019 pe rolul Tribunalului, începând cu data de 14.11.2024, ora 14 și în continuare săptămânal, în fiecare zi de joi, ora 14, pornind de la următoarele prețuri, exclusiv TVA: circular spintecător - N.I. 10 – 2233,80 lei; circular spintecător - N.I. 06 – 1276,20 lei; motofierăstrău Husqvarna - N.I. 13 – 204 lei; motofierăstrău Husqvarna- N.I. 14 – 204 lei; motofierăstrău Husqvarna - N.I. 17 – 204 lei; motofierăstrău Husqvarna - N.I. 20 – 204 lei; motofierăstrău Husqvarna - N.I. 24 – 1069,20 lei; mașină de balotat - N.I. 25 – 235,80 lei; compresor MK 103-09-3M - N.I. 04 – 802,20 lei; motocompresor Fiac - N.I. 15 – 972 lei; dispozitiv bătut cuie - N.I. 19 – 972 lei; aparat de sudură - N.I. 21 – 1485 lei; linie rulare - N.I. 22 – 1139,40 lei; dispozitiv bătut cuie - N.I. 23 – 540 lei; dispozitiv bătut cuie - N.I. 26 – 540 lei; pendular - N.I. 08 – 1944 lei; fierăstrău cu bandă orizontală - N.I. 01 – 2673 lei; circular spintecător - N.I. 09 – 2871,60 lei; rumeguș diverse specii – 219,2 mc – 2235,60 lei;
GMRMIX COM90 SRL, aflat în faliment în dosar nr. 1450/95/2023 pe rolul Tribunalului Gorj, începând cu data de 14.11.2024, ora 12 și în continuare săptămânal, în fiecare zi de joi, ora 14, pornind de la următoarele prețuri, exclusiv TVA: Sistem supraveghere video – 2688 lei; Ladă frigorifică mezeluri – 2016 lei; Ladă frigorifică lactate – 2506,40 lei; Tejghea magazin cu vitrină – 432 lei
Licitaţiile se organizează la sediul lichidatorului judiciar Consulting Company IPURL din Târgu Jiu, str. Tudor Vladimirescu, nr. 15, jud. Gorj, la prețul, datele şi orele menţionate. Informaţii suplimentare se pot obţine la sediul lichidatorului judiciar, la telefoanele: 0253/223744, 0253/219690, 0744615954, prin e-mail la adresa: [email protected]. Regulamentul de participare la licitaţie se procură de la sediul lichidatorului judiciar. Toate persoanele care pretind vreun drept asupra bunurilor sunt invitate să anunţe lichidatorul înainte de data stabilită pentru vânzare.”
Condoleanțe
Colegii din cadrul Direcției de Sănătate Publică Gorj sunt alături de doamna Roxana Spirlea la greaua pierdere pricinuită de decesul tatălui său, Aurel Cănăvoiu. Sincere condoleanțe!
ANUNȚ PIERDERE CARNET DE ELEV
Declar pierdut carnetul de elev pe numele Popescu Antonio Leonard Valentin, eliberat de Colegiul Național "Spiru Haret". Carnetul a fost pierdut în perioada 2022-2023 și se declară nul.
ANUNŢ
Primăria Comunei Mătăsari, cu sediul în Mătăsari, str.Principală, nr.168, judeţul Gorj, anunţă organizarea şi desfăşurarea concursului pentru ocuparea unui post contractual vacant de asistent medical comunitar din cadrul Compartimentului de asistență medicală comunitară al Primăriei Comunei Mătăsari.
Concursul se va desfăşura la sediul Primăriei Comunei Mătăsari din str.Principală nr.168 şi va consta în următoarele probe:
- proba scrisă, în data de 30.09.2024, ora 9:00
- proba interviu, în data de 02.10.2024, ora 9:00
Candidații trebuie să îndeplinească cumulativ următoarele condiţii:
1.Condiţii generale prevăzute de art.15 din H.G. nr.1336/08.11.2022 privind stabilirea principiilor generale de ocupare a unui post vacant sau temporar vacant corespunzător funcţiilor contractuale, cu modificările şi completările ulterioare;
2. Condiţii specifice:
-absolvent al liceului sanitar, studii postliceale sanitare sau învățământ universitar în specialitatea “asistență medicală”.
- vechime în specialitatea studiilor absolvite – minim 6 luni
-certificat de membru al Ordinului Asistenților Medicali Generaliști, Moașelor și Asistenților Medicali din România (aviz anual/adeverință eliberat/ă de către O.A.M.G.M.A.M.R.) în termen de valabilitate.
-cunoștințe operare pe calculator-nivel minim
Dosarele de concurs se depun la sediul Primăriei Mătăsari în termen de 10 zile lucrătoare de la data publicării prezentului anunț, respectiv în perioada 06.09.2024- 19.09.2024, ora 1500.
Condiţiile de participare şi desfăşurare a concursului, bibliografia, informaţii privind documentele necesare dosarului de concurs şi alte relaţii suplimentare se pot obţine de la sediul Primăriei Comunei Mătăsari, telefon 0253/376551.
PRIMAR,
GAȘPĂR GHEORGHE
CONVOCARE
Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian, convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 27 septembrie 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 7 octombrie 2024, la ora 12°°.
Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:
1. Aprobarea încetării mandatului membrilor Consiliului de Administrație al Minprest Serv S.A. ca urmare a expirării acestuia începând cu data de 09.10.2024.
2. Numirea membrilor Consiliului de Administrație al Minprest Serv S.A. începând cu data de 09.10.2024.
3. Numirea președintelui Consiliului de Administrație al Minprest Serv S.A. începând cu data de 09.10.2024.
4. Stabilirea duratei mandatului membrilor Consiliului de Administratie începând cu data de 09.10.2024.
5. Stabilirea remuneratiei membrilor Consiliului de Administratie al Minprest Serv S.A.
6. Aprobarea formei contractului de mandat ce va fi încheiat cu membrii Consiliului de Administratie aleși, inclusiv a anexei cuprinzând indicatorii de performanță financiari și nefinanciari negociați și aprobați pentru anul 2024.
7. Mandatarea reprezentantului Societăţii Complexul Energetic Oltenia S.A., în calitate de acționar majoritar al societății Minprest Serv S.A. în Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A., pentru semnarea contractului de mandat cu membrii Consiliului de Administratie.
8. Prezentarea Raportului privind activitatea Consiliului de Administraţie pentru semestrul I al anului 2024.
9. Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.
În cel mult 15 zile de la publicarea convocării, acționarii pot formula propuneri de candidaturi. În cerere vor fi incluse informații cu privire la numele, localitatea de domiciliu şi calificarea profesională ale persoanelor propuse pentru funcția respectivă, conform prevederilor art. 117¹, alin. 2 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare.
Lista cuprinzând informații cu privire la numele, localitatea de domiciliu şi calificarea profesională ale persoanelor propuse de către acționari pentru funcţia de membru al Consiliului de Administrație, va fi pusă la dispoziţia acţionarilor, putând fi consultată şi completată de aceştia.
În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot.
Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.
Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 8 octombrie 2024, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.
Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.
PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
BRÂN
CONVOCARE
Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian, convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 23 septembrie 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 3 octombrie 2024, la ora 12°°.
Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:
1. Stabilirea Bugetului de venituri și cheltuieli al Minprest Serv S.A. rectificat pentru anul 2024 și estimări pentru perioada 2025-2026.
2. Informare privind tranzacțiile cu administratorii ori directorii, cu angajații, cu acționarii care dețin controlul asupra sociețății sau cu o societate controlată de aceștia, pentru semestrul I al anului 2024, în conformitate cu prevederile art.52 (3) OUG nr.109/2011, cu modificările și completările ulterioare.
3. Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.
În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot.
Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.
Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 4 octombrie 2024, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.
Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.
PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
BRÂNZAN GHEORGHE-SEBASTIAN
Anunț public
PRIMĂRIA COMUNEI TURBUREA, JUDEȚUL GORJ, anunță elaborarea primei versiuni a planului: ACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL – COMUNA TURBUREA – JUDEȚUL GORJ și declanșarea etapei de încadrare pentru obținerea avizului de mediu.
Consultarea primei versiuni a planului se poate realiza la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Gorj, str. Unirii, nr. 76, Târgu-Jiu, 210143, Jud. Gorj, și la sediul titularului, Primăria Comunei TURBUREA, Județul Gorj, cu sediul în Comuna TURBUREA, sat TURBUREA, str. Principală, nr. 83.
Comentariile și sugestiile se vor transmite în scris la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Gorj în termen de 15 zile calendaristice de la publicarea anunțului.
Anunț public
PRIMĂRIA COMUNEI TURBUREA, JUDEȚUL GORJ, anunță elaborarea primei versiuni a planului: ACTUALIZARE PLAN URBANISTIC GENERAL – COMUNA TURBUREA – JUDEȚUL GORJ și declanșarea etapei de încadrare pentru obținerea avizului de mediu.
Consultarea primei versiuni a planului se poate realiza la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Gorj, str. Unirii, nr. 76, Târgu-Jiu, 210143, Jud. Gorj, și la sediul titularului, Primăria Comunei TURBUREA, Județul Gorj, cu sediul în Comuna TURBUREA, sat TURBUREA, str. Principală, nr. 83.
Comentariile și sugestiile se vor transmite în scris la sediul Agenției pentru Protecția Mediului Gorj în termen de 18 zile calendaristice de la publicarea anunțului.
CONVOCARE
Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian, convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 14 iulie 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 24 iulie 2024, la ora 12°°.
Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:
1. Prezentarea Raportului privind activitatea Consiliului de Administraţie pentru trimestrul I al anului 2024.
2. Informare cu privire la Bugetul de venituri și cheltuieli al Minprest Serv S.A. aprobat pentru anul 2024 și estimari pentru perioada 2025-2026.
3. Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.
În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot.
Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.
Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 30 iulie 2024, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.
Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.
PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
BRÂNZAN GHEORGHE-SEBASTIAN
CONVOCARE
CONVOCARE
Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian, convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 24 iunie 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 4 iulie 2024, la ora 12°°.
Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:
1. Aprobarea Raportului Consiliului de Administrație al Minprest Serv SA. privind activitatea desfăşurată în perioada de mandat 01.01.2023-31.12.2023, elaborat în temeiul prevederilor art. 30 alin.7 din OUG nr. 109/2011.
2. Aprobarea gradului global de realizare al indicatorilor de performanţă în anul 2023 de către membrii Consiliului de administraţie al Minprest Serv SA., prezentat în Raportul Consiliului de Administrație al Minprest Serv SA. privind activitatea desfăşurată în perioada de mandat 01.01.2023-31.12.2023, în vederea acordării componentei variabile a remuneraţiei pentru perioada 01.01.2023-30.06.2023.
3. Aprobarea acordării componentei variabile a remuneraţiei membrilor Consiliului de administraţie al Minprest Serv S.A pentru perioada 01.01.2023-30.06.2023 având la bază gradul global de realizare al indicatorilor de performanţă în anul 2023 și prevederile din contractele de mandat ale administratorilor.
4. Prezentarea Raportului Minprest Serv S.A. cuprinzând informatii aferente anului 2023 pentru întocmirea Dosarului prețurilor de transfer al actionarului majoritar-Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A.
5. Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.
În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot.
Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.
Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 9 iulie 2024, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.
Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.
PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
BRÂNZAN GHEORGHE-SEBASTIAN
Convocare
Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian, convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 17 mai 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 27 mai 2024, la ora 12°°.
Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:
1. Prezentarea Raportului Comitetului de nominalizare şi remunerare cu privire la remuneraţiile şi alte avantaje acordate administratorilor şi directorilor în cursul anului financiar 2023.
2. Prezentarea Raportului privind activitatea Consiliului de Administraţie pentru anul 2023.
3. Aprobarea situaţiilor financiare anuale ale Minprest Serv S.A. întocmite pentru exerciţiul financiar încheiat la data de 31.12.2023, însoţite de Raportul auditorului financiar, Raportul administratorilor pentru anul 2023 și Raportul Comitetului de nominalizare și remunerare pentru anul 2023.
4. Aprobarea repartizarii profitului net înregistrat în anul 2023.
5. Aprobarea descărcării de gestiune a administratorilor societății Minprest Serv S.A. pentru activitatea aferentă exercițiului financiar 2023, pentru fiecare membru, pe perioada derulării mandatului în exercițiul financiar 2023.
6. Aprobarea indicatorilor de performanță financiari și nefinanciari ai Directorului general și Consiliului de Administrație pentru anul 2024 așa cum vor fi stabiliți în urma negocierii.
7. Aprobarea formei Actului adiţional la contractele de mandat ale membrilor Consiliului de Administrație al Minprest Serv S.A. cuprinzând indicatorii de performanță financiari şi nefinanciari pentru anul 2024 şi încheierea de acte adiţionale la contractele de mandat.
8. Mandatarea reprezentantului S. Complexul Energetic Oltenia SA., în calitate de acționar majoritar al societății Minprest Serv SA. în Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv SA., pentru semnarea actelor adiționale la contractele de mandat ale membrilor Consiliului de Administratie, cuprinzând indicatorii de performanță financiari şi nefinanciari pentru anul 2024.
9. Aprobarea tranzacțiilor pentru anul 2023 încheiate cu Societatea Complexul Energetic Oltenia S.A. având o valoare mai mare de 10% din cifra de afaceri pe anul 2022 a Minprest Serv S.A.
10. Notă de informare privind tranzacțiile cu administrarorii ori directorii, cu angajații, cu acționarii care dețin controlul asupra sociețății sau cu o societate controlată de aceștia, pentru trimestrul IV al anului 2023, în conformitate cu prevederile art.52(3) OUG nr.109/2011, cu modificările și completările ulterioare.
11. Notă de informare privind tranzacțiile cu administrarorii ori directorii, cu angajații, cu acționarii care dețin controlul asupra sociețății sau cu o societate controlată de aceștia, pentru trimestrul I al anului 2024, în conformitate cu prevederile art.52(3) OUG nr.109/2011, cu modificările și completările ulterioare.
12. Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.
În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot.
Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.
Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 28 mai 2024, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.
Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.
PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
BRÂNZAN GHEORGHE-SEBASTIAN
CONVOCARE
Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian, convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 29 martie 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 9 aprilie 2024, la ora 12°°.
Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:
1. Aprobarea declanșării procedurii de selecție a membrilor Consiliului de Administrație al Minprest Serv S.A., conform prevederilor OUG nr. 109/2011 privind guvernanța corporativă a întreprinderilor publice aprobată cu modificări și completări prin Legea nr. 111/2016, cu modificările și completările aduse de Legea nr. 187/2023, Legea nr. 296/2023 și OUG nr. 117/ 2023 și înaintarea Hotărârii AGOA adoptată către autoritatea publică tutelară, Ministerul Energiei și către Autoritatea de Monitorizare și Evaluare a Performantelor Întreprinderilor Publice (AMEPIP).
2. Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.
În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot.
Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.
Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 10 aprilie 2024, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.
Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.
PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
BRÂNZAN GHEORGHE-SEBASTIAN
CONVOCARE
Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian, convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 2 februarie 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 12 februarie 2024, la ora 12°°.
Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:
1. Stabilirea Bugetului de venituri și cheltuieli al Minprest Serv S.A. pentru anul 2024 și estimări pentru perioada 2025-2026.
2. Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.
În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot.
Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.
Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor pentru data de 13 februarie 2024, la ora 12°°, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.
Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.
PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
BRÂNZAN GHEORGHE-SEBASTIAN
CONVOCARE
Consiliul de Administrație al MINPREST SERV S.A. (“Societatea”), cu sediul în orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe lângă Tribunalul Gorj, sub nr. J 18/298/2002, cod fiscal 14814483, în temeiul art. 117 din Legea nr. 31/1990 privind societățile, republicată, cu modificările şi completările ulterioare, precum şi cu prevederile Actului Constitutiv (actualizat) al Societății, prin preşedintele Consiliului de Administraţie-dl. Brânzan Gheorghe Sebastian, convoacă la adresa Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, România, Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor și Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor înscriși în Registrul Acționarilor Societății la data de 29 ianuarie 2024, stabilită ca dată de referință, conform art. 123, alineatul 2 din Legea societăților, pentru data de 8 februarie 2024, la ora 12°°, respectiv la ora 13ºº.
Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Ordinară a Acţionarilor este următoarea:
1. Prezentarea Raportului privind activitatea Consiliului de Administraţie pentru trimestrul III al anului 2023.
2. Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Ordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.
Ordinea de zi pentru Adunarea Generală Extraordinară a Acţionarilor este următoarea:
1. Aprobarea exceptării Minprest Serv S.A. de la aplicarea prevederilor art. XL alin. (1) și art. XLI alin. (1), Capitolul III- Secţiunea 2 din Legea nr. 296/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare pentru asigurarea sustenabilităţii financiare a României pe termen lung conform art. XLIII din lege.
2. Împuternicire persoană autorizată care să îndeplinească toate și oricare dintre formalitățile cerute pentru înregistrarea și pentru asigurarea opozabilității către terțe persoane a hotărârii adoptate de Adunarea Generală Extraordinară a Acționarilor Minprest Serv S.A. Persoana împuternicită va putea delega altor persoane mandatul său cu privire la îndeplinirea formalităților menționate mai sus.
În conformitate cu dispoziţiile art. 125 din Legea nr. 31/1990, republicată cu modificările şi completările ulterioare, acţionarii pot participa şi vota în adunarea generală prin reprezentare, în baza unei împuterniciri acordate pentru respectiva adunare generală sau pot vota prin corespondenţă prin completarea formularului de vot.
Formularele de vot prin corespondenţă vor fi depuse de către acţionari cu cel puţin 48 de ore înainte de adunarea generală.
Procurile vor fi depuse în original la data adunării, sub sancţiunea pierderii exerciţiului dreptului de vot în acea adunare. Procurile vor fi reţinute de societate, făcându-se menţiune despre aceasta în procesul-verbal. Accesul acţionarilor la adunarea generală a acţionarilor este permis prin simpla probă a identităţii acestora, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă. În cazul în care la data menționată nu se întrunește cvorumul de prezenţă prevăzut de Actul Constitutiv (actualizat) al Societății, se convoacă și se fixează în temeiul art. 118 din Legea nr. 31/1990, republicată, cea de-a doua Adunare Generală Ordinară a Acționarilor și Adunare Generală Extraordinară a Acționarilor pentru data de 14 februarie 2024, la ora 12°°, respectiv ora 13ºº, în acelaşi loc. Data de referinţă indicată în preambulul prezentei convocări va rămâne valabilă şi în cazul celei de-a doua adunări. Mandatele speciale/procurile speciale primite de reprezentanţii acţionarilor vor fi valabile şi pentru a doua adunare.
Documentele aferente punctelor înscrise pe ordinea de zi se pot ridica de la sediul Societății din orașul Rovinari, loc. Vîrț, nr. 263, judeţul Gorj, prin simpla probă a identităţii acționarilor, făcută, în cazul acţionarilor persoane fizice, cu actul de identitate sau, în cazul persoanelor juridice şi al acţionarilor persoane fizice reprezentate, cu împuternicire dată persoanei fizice care le reprezintă, sau de pe pagina de internet a societății www.minprest.ro.
PREŞEDINTELE CONSILIULUI DE ADMINISTRAŢIE
Comunicat de presă
COMUNICAT DE PRESĂ
PNRR: Fonduri pentru România modernă și reformată!
Comunicat de presă
Comunicat finalizare proiect.
Anunţ
Oraşul Ţicleni anunţă elaborarea primei versiuni a ”Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană a Oraşului Ţicleni 2021-2027”, oraş Ţicleni, judeţul Gorj, şi declanşarea etapei de încadrare pentru obţinerea avizului de mediu. Consultarea primei versiuni a ”Strategiei Integrate de Dezvoltare Urbană a Oraşului Ţicleni 2021-2027" se poate realiza la APM Gorj, strada Unirii, nr. 76, Tg.Jiu, zilnic între orele 09.00 – 15.00 în termen de 15 zile calendaristice de la data prezentului anunţ.
COMUNICAT DE PRESĂ
Comunicat de presă Primăria Orașului Rovinari a derulat începând cu 14.03.2020 (termen de finalizare 31.12.2023) proiectul ”Bunicii Comunității – Rovinari” POCU/436/4/4/127708.