Peste 10.000 de apeluri la 112, în prima parte a anului 2024

Inspectoratul Județean de Poliție Gorj anunță că, în perioada 1 ianuarie–30 iulie 2024, au fost primite, prin Serviciul Național Unic pentru Apeluri de Urgență 112, la Centrul Operaţional – Dispecerat 112, un număr de 10.376 de apeluri (57 apeluri, în medie, zilnic).

În 8.262 de cazuri s-a impus intervenţia de urgenţă a lucrătorilor de poliţie la faţa locului, iar diferenţa de 2.114 reprezentând apeluri false, neconfirmate sau nejustificate la care nu a fost nevoie de deplasarea polițiștilor la fața locului, dar a fost risipită resursa umană.

Din punct de vedere al resurselor umane, în medie, zilnic, acționează aproximativ 223 de polițiști, 20 de patrule mixte formate din polițiști și jandarmi și minimum 35 de lucrători pe linie rutieră.

Referitor la cele 8.262 de apeluri primite prin Serviciul Național Unic pentru Apeluri de Urgență 112, timpul de reacţie în maxim 10 minute la sesizările diverşilor apelanţi, s-a realizat în 4.776 cazuri, ceea ce reprezintă 58%  din totalul apelurilor.

În perioada de referință, la nivelul județului Gorj au fost sesizate 5.347 de infracțiuni, din care 563 au fost de natură economică, 3.349 de natură judiciară și restul de 1.435 de altă natură.

De asemenea, la regimul traficului rutier, în perioada 01.01.2024-30.06.2024, au fost constatate 440 de infracțiuni și au fost înregistrate 30 de accidente grave, soldate cu decesul a 15 persoane și rănirea gravă a altor 18 persoane.

Polițiștii cu atribuție pe linie rutieră au reținut 2.348 de permise de conducere și au retras 1.087 de certificate de înmatriculare.

Vizualizări: 229

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: