Redacția Pandurul angajează! Trimite CV-ul tău însoțit de răspunsul la întrebarea: De ce ai vrea să lucrezi la Pandurul? la [email protected] până la data de 15 ianuarie 2025.

Căutăm jurnaliști entuziaști, cu dorința de a face diferența. Experiența este un plus, dar dacă ai talent, ne dorim să te cunoaștem chiar dacă ești la început de drum! Vrem să ai abilități excelente de scriere și documentare, ar ajuta să ai capacitatea ori deschiderea de a lucra sub presiunea termenelor limită. Noi îți oferim un mediu de lucru prietenos și creativ, unde ideile tale vor fi valorizate, șansa de a crește profesional, prin acces la traininguri și mentorat de la cei mai buni din domeniu, posibilitatea de a lucra la materiale care au impact real în comunitatea din Târgu Jiu și nu numai și un pachet salarial atractiv, adaptat pe experiența și performanța ta.

 

(închide)

Institutul Cultural Român îşi deschide filială la Târgu Jiu

Institutul Cultural Român, filiala Oltenia, va fi în Târgu Jiu, în sediul actualei Biblioteci „Tudor Arghezi” a Universităţii „Constantin Brâncuşi”. Informaţia a fost confirmată de rectorul universităţii de învăţământ superior, Moise Bojincă.

Filiala Oltenia a Institutului Cultural Român (ICR) va fi la Târgu Jiu, dă asigurări rectorul Universităţii „Constantin Brâncuşi” Moise Bojincă. Este vorba despre sediul Bibliotecii „Tudor Arghezi”. „S-a pus problema să fie la Târgu Jiu, la Craiova, dar se pare că va rămâne la Târgu Jiu şi o să punem la dispoziţia ICR un spaţiu din Bibliotecă”, a declarat Moise Bojincă. Acesta spune ca deocamdată nu s-a decis ce chirie va plăti ICR sau dacă ca plăti. „Nu vă pot spune încă, o să încheiem nişte protocoale, să vedem ce clauze, organizăm acţiuni împreună, plătesc utilităţi. Nu ştim încă”, a menţionat Moise Bojincă.

PRIETENIE

Faptul că sediul ICR va fi la Târgu Jiu este strict legat de prietenia dintre şeful Institutului Cultural Român, Andrei Marga, şi preşedintele Senatului universităţii târgujiene, Adrian Gorun.

Vizualizări: 192

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: