DN 66 - şapte ani de batjocură. Vezi scrisoarea deschisă adresată premierului Ponta!

Partidul Forţa Civică Gorj a dat publicităţii astăzi Scrisoarea deschisă  adresată premierului României, Victor Ponta, ministrului Transporturilor, Dan Șova, directorului general al CNADNR, Narcis Neaga şi prefectului de Gorj, Alin Văcaru, cu tema REABILITAREA” D.N. 66 – ȘAPTE ANI DE BATJOCORIRE A GORJENILOR!".

Iată textul integral al scrisorii semnate de Ion Săvoiu, preşedintele filialei Gorj a Partidului Forţa Civică.

"Cu aproape șapte ani în urmă, la 10 august 2007, au început – scriptic - lucrările de reabilitare a DN 66, pe porțiunea Rovinari – Bumbești Jiu.

         În acești șapte ani, nu s-a reabilitat mai mult de 1-2 % din  drum, dar statul român a plătit, deja, mai multe milioane de euro firmelor ce au executat, mai degrabă teoretic, reabilitarea acestei căi rutiere.

         Cu doar câteva luni înainte de expirarea termenului – limită de finalizare a reabilitării, conducerea Partidului Forța Civică – filiala Gorj constată cu îngrijorare că pe porțiunea de drum respectivă nu se lucrează și că nici nu se fac demersuri pentru începerea efectivă a reabilitării DN 66. În data de 12 martie a.c., domnul Ion Săvoiu, președinte al Partidului Forța Civică – filiala Gorj, s-a deplasat de la Rovinari la Bumbești Jiu, constatând gradul avansat de deteriorare a carosabilului și faptul că nici măcar nu se fac demersuri de organizare de șantier.

         În acest context, sunt inexplicabile declarațiile publice repetate ale președintelui Consiliului Județean Gorj, Ion Călinoiu, și ale altor autorități, conform cărora pe porțiunea Rovinari – Bumbești Jiu se lucrează încă din 20 februarie a.c. și mare parte din lucrări vor fi finalizate în termenul legal.

         De altfel, gorjenii s-au edificat, în acești șapte ani în care s-a mimat reabilitarea DN 66, că între unele autorități și firmele executante există, fără îndoială, o complicitate cel puțin curioasă și tot felul de legături subterane ce dăunează grav intereselor și nevoilor firești ale județului și ale locuitorilor săi, de a avea o infrastructură decentă, care să ofere siguranță și confort.

         Pe lângă necesarul semnal de alarmă pe care îl tragem prin intermediul acestei Scrisori Deschise, pentru edificarea  deplină a gorjenilor în legătură cu situația reală a reabilitării acestui drum, vă solicităm să faceți publice următoarele documente, date și informații referitoare la reabilitarea DN 66, pe porțiunea Rovinari – Bumbești Jiu:

-         contractul semnat, în 2007, de CNADNR cu VEGYEPSZER INTERNATIONAL LTD;

-         actele prin care s-a reziliat, în 2011, contractul cu VEGYEPSZER INTERNATIONAL LTD;

-         care este suma totală plătită către VEGYEPSZER INTERNATIONAL LTD și care au fost lucrările efective realizate de acea firmă pe tronsonul Rovinari – Bumbești Jiu;

-         contractul semnat, în 2012, de CNADNR cu asocierea COMSA S.A.U. și CORPORATE MANAGEMENT S.R.L., împreună cu toate anexele lui;

-         toată corespondența purtată de  CNADNR cu asocierea COMSA S.A.U. și CORPORATE MANAGEMENT S.R.L., ulterior semnării contractului;

-         graficul de lucrări convenit inițial cu asocierea COMSA S.A.U. și CORPORATE MANAGEMENT S.R.L.;

-         graficul de lucrări actual;

-         care este suma totală plătită, până în prezent, către asocierea COMSA S.A.U. și CORPORATE MANAGEMENT S.R.L., și care au fost lucrările efective realizate de această asociere pe tronsonul Rovinari – Bumbești Jiu;

-         toate acordurile de subcontractare semnate de asocierea COMSA S.A.U. și CORPORATE MANAGEMENT S.R.L., în legătură cu reabilitarea DN 66, pe porțiunea Rovinari – Bumbești Jiu;

-         contractul de consultanță încheiat cu HYDER CONSULTING LTD, în vigoare la momentul actual;

-         în ce condiții finanțează Banca Europeană de Investiții aceste lucrări (valoare credit, durată, dobândă, termene de cheltuire a finanțării alocate)".

dn_66

Vizualizări: 186

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din :

Citește și: