Redacția Pandurul angajează! Trimite CV-ul tău însoțit de răspunsul la întrebarea: De ce ai vrea să lucrezi la Pandurul? la [email protected] până la data de 15 ianuarie 2025.

Căutăm jurnaliști entuziaști, cu dorința de a face diferența. Experiența este un plus, dar dacă ai talent, ne dorim să te cunoaștem chiar dacă ești la început de drum! Vrem să ai abilități excelente de scriere și documentare, ar ajuta să ai capacitatea ori deschiderea de a lucra sub presiunea termenelor limită. Noi îți oferim un mediu de lucru prietenos și creativ, unde ideile tale vor fi valorizate, șansa de a crește profesional, prin acces la traininguri și mentorat de la cei mai buni din domeniu, posibilitatea de a lucra la materiale care au impact real în comunitatea din Târgu Jiu și nu numai și un pachet salarial atractiv, adaptat pe experiența și performanța ta.

 

(închide)

UMR şi-a cerut insolvenţa

Uzina Mecanică Rovinari (UMR) a intrat în insolvenţă la cererea conducerii. Tribunalul Gorj a desemnat firma Siomax ca administrator judiciar, cu un onorariu lunar de 5000 lei fără TVA. UMR se ocupă, printre altele, de reparaţia utilajelor din minerit şi are peste 300 de angajaţi.

Conducerea UMR a cerut în instanță insolvența societății, acțiunea fiind înregistrată la Tribunalul Gorj în data de 20 iulie. Două zile mai târziu, magistrații au dat curs solicitării și au emis o hotărâre prin care au admis solicitarea șefilor uzinei. „Admite cererea Debitorului. În temeiul art. 66, raportat la art.71 din Legea nr.85/2014, dispune deschiderea procedurii generale a insolvenţei debitorului SC UMR SA. În temeiul art. 73 din Legea privind procedura insolvenţei, desemnează administrator judiciar pe Siomax SPRL Tg-Jiu, cu un onorariu lunar de 5000 lei fără TVA, care va îndeplini atribuţiile prevăzute de art.58 din lege. În temeiul art.85 din Legea 85/2014, dispune ca debitorul să-şi păstreze dreptul de administrare întrucât şi-a declarat intenţia de reorganizare", se arată în soluţia pe scurt dată de magistraţii Tribunalului Gorj.

Declinul societăţii a început în ultimii ani, asta după ce principalul client al UMR, în speţă CE Oltenia, a redus drastic activităţile de reparaţii în unităţile miniere. În lipsă de contracte cu complexul, conducerea uzinei a început să se axeze mai mult pe lucrări pentru societăţi din afara graniţelor ţării. Pentru a demonstra că este un prestator viabil şi că realizează lucrări de calitate, conducerea uzinei a achiziţionat utilaje performante care au costat circa 4 milioane de euro. Jumătate din sumă a reprezentat fonduri europene, iar cealaltă jumătate a trebuit să fie suportată de uzină. Pentru că nu dispunea de o sumă atât de mare, conducerea UMR a contractat un credit bancar pe care va trebui să-l returneze în următorii 7 ani. Societatea a disponibilizat în 2013 peste 60 de salariaţi din cauza lipsei de contracte, însă după achiziţia noilor utilaje alte persoane au fost încadrate în câmpul muncii.  

Vizualizări: 291

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: