Reorganizare la sânge la o primărie din Gorj. Primar: Avem o economie anuală de 1.000.000 de lei
Foto: UATAA, unde primarul anunță reduceri de personal
Reorganizarea solicitată de Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrație a adus o economie de aproximativ 1.000.000 de lei pe an la o primărie din Gorj. Se întâmplă la Motru, acolo unde au dispărut din organigrama primăriei patru posturi de conducere și 20 de execuție. Edilul anunță că reorganizarea nu se încheie aici și vor dispărea și alte posturi.
"Erau prea multi șefi și puțini muncitori", explică primarul din Motru dispariția a 4 funcții de șef și 20 de execuție. Mai multe direcții din cadrul primăriei au fost transformate în servicii, iar șefii au devenit acum executanți.
"S-a făcut reorganizarea pentru că era normal să se facă. Erau prea multi șefi și puțini muncitori. Cu această reorganizarea fac o economie anuală de 1.000.000 de lei la buget. Erau 3-4 direcții care nu își aveau rostul și le-am desființat. În ultimii 3 ani am avut 20 de persoane care s-au pensionat și am restructurat posturile. Nu am șofer, nu am doi consilieri personali, nu am viceprimar. Toate astea înseamnă redirecționarea banilor spre investiții și cofinanțări", a declarat Cosmin Morega, primarul din Motru.
Pericolul reorganizării nu a trecut la Motru. "Lucrurile nu rămân așa pentru că mai avem de gând să facem modificări în organigramă. Modificări vor fi și la Direcția Publică Motru, dar și la UATAA, unde sunt prea multi șefi și puțini muncitori. Personalul TESA trebuie redus mai ales că acolo sunt probleme financiare mari și trebuie luate măsuri urgente", a mai spus Cosmin Morega.