Prunariu, făcut de râs şi în presa centrală

Preşedintele Consiliului de Administraţie al CS Pandurii, Mihai Prunariu, nu prea ştie ce se întâmplă în club, după cum rezultă dintr-o anchetă publicată de ziarul Gazeta Sporturilor. Prunariu a arătat că habar nu are de ce fotbaliştii sunt folosiţi în campanii publicitare fără a fi plătiţi, dar nici nu a putut să explice cum i-a fost cesionată marca pe 49 de ani, de către firma care o deţine pe doar 10 ani.

Gazeta Sporturilor a publicat un articol amplu cu privire la legătura dintre Pandurii şi omul de afaceri Nicolae Sarcină, patronul Succes. Preşedintele CS Pandurii, Mihai Prunariu, a declarat în aprilie că Nicolae Sarcină a cesionat, gratuit, pentru 49 de ani, drepturile asupra mărcii Pandurii pe care acesta o înregistrase la OSIM în 2013. "Nu mai sunt probleme din punctul de vedere al înregistrării mărcii „Pandurii”. Pe lângă contractul pe care l-am semnat cu firma „Succes”, care e principalul sponsor, am semnat şi dreptul de cesiune al mărcii "Pandurii" pe care firma „Succes” l-a dat pe 49 de ani clubului Pandurii Lignitul Târgu Jiu. L-a cesionat practic gratuit către club“, a anunţat Mihai Prunariu printr-un comunicat postat pe site-ul oficial al clubului pe 25 aprilie.

De menţionat ar fi că drepturile lui Sarcină asupra mărcii erau pentru 10 ani. „Eei, a fost o eroare de comunicare chestiunea cu 49 de ani“, spune Prunariu la ziar. Sarcină ar putea vinde sub marca Pandurii zahăr, făină, ulei, cafea, etc. „Credeţi că stau acum să vând ceai Pandurii? Intenţionez doar să deschid o şcoală de fotbal pentru copiii angajaţilor mei“, a declarat Nicolae Sarcină pentru gsp.ro. „Drepturile au fost cesionate pe 49 de ani clubului urmând ca noi să le dăm în folosinţă ori de câte ori firma „Succes” are nevoie“, mai spune Prunariu.

Tot atunci, clubul prin vocea lui Prunariu a anunţat că a încheiat un contract de sponsorizare cu Succes, pe suma de 500.000 de lei pe an. „Valoarea contractul este de 5 miliarde de lei vechi pe an, 500.000 de lei noi. E vorba de sponsorizare, noi în schimb vom asigura publicitate firmei Succes", a declarat Mihai Prunariu. Sigla „Succes“ apare pe tricourile jucătorilor la meciurile Pandurii, în baza contractului. Omul de afaceri Sarcină le explică jurnaliştilor de la Gazeta Sporturilor că el contribuie „cu câte o masă pe zi, nimic altceva“. În plus, Prunariu permite ca jucătorii de la Pandurii să facă publicitate firmei amintite. „Au acorduri separate pentru publicitate. Apariţia lor nu este legată sub nicio formă de pachetul semnat între club şi compania lui Nicolae Sarcină“, a mai spus Prunariu pentru gsp.ro. Acesta este contrazis de unul dintre jucătorii care fac reclamă companiei Succes. „Clubul ne-a trimis, nu am nicio înţelegere personală“, a spus Alin Buleică.

Vizualizări: 157

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Sport:

Citește și: