Disney dă un mesaj curajos copiilor: ”E OK să fii gay” (VEZI FILMULEȚUL)

Un film scurt produs de Disney/Pixar care spune povestea de dragoste a doi băieței homosexuali a cucerit internetul. 

Creat de absolvenții de colegiu Esteban Bravo și Beth David, ”Într-o bătaie a inimii”, filmulețul produs de divizia Pixar (cumpărată recent de colosul Disney) arată că uriașa companie care până acum spunea doar povești cuminți cu prințese și feți frumoși are curajul să facă un pas important pentru sprijinirea copiilor care au sentimente pentru colegi sau prieteni de același sex. ”Este ok să fii tu însuți”, e mesajul subliminal transmis de Pixar și Disney prin intermediul acestui filmuleț superb, pe care îl puteți urmări mai jos.

 

Criticile aduse Disney și providențiala cumpărare a Pixar

În ultimii ani, Disney a fost ținta tot mai multor campanii care criticau ”fenomenul prințeselor”, industria creată de Disney despre care specialiștii spun că poate fi foarte nocivă pentru fetele din toată lumea. Brandul creat de Disney, spune un editorialist Washington Post, sugerează că principala calitate a unei femei trebuie să fie frumusețea și că fetele trebuie să fie supuse și cuminți, în așteptarea unui prinț fermecător care negreșit va veni.

În ianuarie 2006, Disney a făcut un pas important înspre modernizarea companiei, cumpărându-și, practic, principalul rival: pe Pixar, compania creată de genialul Steve Jobs. Suma tranzacției, uluitoare: 7,4 miliarde de dolari. Dar au fost milarde bine investite. Din 2006 încoace, Pixar a rămas un departament independent în cadrul Disney și a produs animații fantastice, mult mai serioase, mai profunde și mai pline de înțelesuri decât prăfuitele clasice Disney. Cars, Ratatouille, Wall-E, Up, Toy Story 3, Brave, Monsters University, Inside Out, The Good Dinosaur sau Finding Dory au fost filmele produse de atunci de Pixar, sub controlul Disney, iar cel puțin patru dintre ele (Toy Story 3, Up, Ratatouille și Wall-E) au fost aclamate la unison de critici, care le-au descris drept ”adevărate capodopere ale cinematografiei”, inovații care depășesc genul animației și cuceresc un alt tip de public, unul adult, dar nostalgic după copilărie.

Odată cu acest nou scurtmetraj care transmite un puternic mesaj că ”e OK să fii gay”, Pixar și Disney fac un pas important înspre reformarea unei companii criticată de mulți că apără și promovează prea mult tradiții nocive.

Vizualizări: 467

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Externe:

Citește și: