Redacția Pandurul angajează jurnaliști! Trimite CV-ul tău însoțit de răspunsul la întrebarea: De ce ai vrea să lucrezi la Pandurul? la redactia@pandurul.ro până la data de 15 ianuarie 2025.

(închide)

Consiliul Județean Gorj face șase angajări

Consiliul Județean Gorj a anunțat că procedurile de concurs pentru ocuparea unor posturi din cadrul aparatului său de specialitate vor continua, în conformitate cu prevederile legale specifice ordonanței trenuleț de la finalul anului 2024.

În acest context, Consiliul Județean Gorj a transmis o listă cu funcțiile pentru care procedura de recrutare va fi dusă la bun sfârșit. Printre acestea se numără trei posturi de consilier, clasa I, gradul profesional superior, în cadrul Compartimentului de coordonare și monitorizare a procesului de tranziție justă, parte a Direcției de management al proiectelor și relații externe, un post de consilier, clasa I, gradul profesional superior, destinat Compartimentului de execuție a lucrărilor pentru drumuri publice din Direcția tehnică. un  post de consilier, clasa I, gradul profesional superior, în cadrul Unității județene pentru monitorizarea serviciilor comunitare de utilități publice și programe naționale din Direcția buget, finanțe și monitorizarea serviciilor comunitare și un post de inspector de specialitate, gradul profesional debutant, pentru Compartimentul de monitorizare a procedurilor administrative, managementul documentelor și secretariat ATOP din Direcția juridică și administrativă.

Posturile pentru care s-au demarat deja procedurile de concurs sunt direct legate de implementarea proiectelor strategice ale județului Gorj, inclusiv tranziția justă.

Vizualizări: 3,451

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: