CJ Gorj caută un sediu temporar pe durata reabilitării Palatului Administrativ din Târgu Jiu
Consiliul Județean Gorj a inițiat demersuri pentru identificarea unui sediu temporar care să permită desfășurarea activităților instituționale pe perioada lucrărilor de reabilitare a Palatului Administrativ din Târgu Jiu. Decizia a fost luată în urma unei notificări primite de la Inspectoratul Județean de Construcții Gorj, care a clasificat corpul nou al clădirii în clasa de risc seismic RSI.
În ședința din 14 ianuarie 2025, consilierii județeni ai Gorjului au aprobat inițierea formalităților procedurale pentru identificarea unor imobile funcționale care să asigure relocarea activităților instituționale ale Consiliului Județean Gorj, pe durata lucrărilor de reabilitare a Palatului Administrativ din Târgu Jiu.
Conform proiectului de hotărâre, Consiliul Județean Gorj va parcurge mai multe etape pentru identificarea unei locații adecvate.
Un criteriu esențial în procesul de selecție va fi accesibilitatea și funcționalitatea spațiilor, astfel încât acestea să răspundă nevoilor angajaților și cetățenilor.
Președintele Consiliului Județean Gorj va desemna o comisie specială care să evalueze și să verifice imobilele propuse, urmând ca raportul final să fie supus aprobării Consiliului Județean. În cazul identificării unor spații conforme, se va organiza o procedură de negociere pentru stabilirea condițiilor de utilizare.
Lucrările de reabilitare a Palatului Administrativ din Târgu Jiu sunt necesare pentru consolidarea clădirii, iar relocarea temporară a activității Consiliului Județean Gorj, dar și a Instituției Prefectului este urgentă.