Angajează secretar general la primărie 

Primăria comunei gorjene Negomir anunță organizarea unui concurs pentru ocuparea funcției de conducere de secretar general al comunei. 

Postul de secretar general al comunei este în cadrul compartimentului Secretariat General al UAT Primăria Comunei Negomir.

Pentru a ocupa postul de Secretar general al comunei, sunt necesare studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă în domeniile de studiu: Ştiinţe administrative, Ştiinţe juridice sau Ştiinţe politice și studii universitare de master absolvite cu diplomă în domeniul administraţiei publice, management sau în specialitatea studiilor necesare ocupării funcţiei publice sau cu diplomă echivalentă conform prevederilor art. 153 alin. (2) din Legea educaţiei naţionale nr. 1 / 2011, cu modificările şi completările ulterioare.

Vechimea minimă în specialitatea studiilor este de 5 ani.

Perioada de depunere a dosarelor se încheie la data de 10.07.2023 iar data de susținere a probei scrise este 24.07.2023, ora 11:00. 

Data și ora probei de interviu se vor afișa pe site-ul instituției care organizează concursul odată cu afișarea rezultatelor probei scrise.

Vizualizări: 1,643

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: