Angajări pe repede înainte la Consiliul Județean Gorj. Update
Consiliul Județean Gorj a scos la concurs 10 de posturi.
Potrivit listei postate de Agenția de Șomaj Gorj, Consiliul Județean angajează șase consilieri, doi inspectori de specialitate în administrație publică, un auditor intern și un referent.
Pentru toate, cu excepția celui de referent, este nevoie de studii universitare.
Lista cu posturile declarate vacante poate fi consultata aici:
Update. Desi sunt declarate vacante aceste posturi, Consiliul Județean anunță ca nu face angajări.
Reprezentanții Consiliului Județean Gorj au anunțat că acestea au fost transmise drept vacante către AJOFM Gorj doar pentru că așa e procedura. Asta chiar dacă posturile se regăsesc pe lista posturilor vacante care e actualizată zilnic de Agenția de Șomaj pentru a veni în sprijinul celor care caută un loc de muncă.
Pe aceeași listă, e notat că posturile de la CJ sunt vacante doar până astăzi, 30 iunie.
Iată clarificările făcute de Oana Paloș, purtătorul de cuvânt al instituției:
"În conformitate cu prevederile Legii 76/2002 privind sistemul asigurărilor pentru șomaj și stimularea forței de muncă, cu modificările și completările ulterioare, Consiliul Județean Gorj are obligația de a transmite către AJOFM Gorj situația posturilor vacante la nivelul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Gorj, atunci când apar modificări referitoare la acestea.
În documentele transmise către AJOFM Gorj se precizează foarte clar că pentru numărul de posturi raportat nu este inițiată procedura de organizare și desfășurare concursuri de recrutare la Consiliul Județean Gorj.
Mai mult decât atât, există în vigoare OUG 34/2023 privind unele măsuri fiscal-bugetare, prorogarea unor termene, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative, prin care este suspendată ocuparea prin concurs sau examen a posturilor vacante sau temporar vacante cu excepția posturilor unice.
De fiecare dată, atunci când Consiliul Județean Gorj a inițiat o procedură de recrutare pentru un post vacant în cadrul aparatului de specialitate, a fost respectată în totalitate procedura de transparență publică, organizarea concursurilor fiind anunțată explicit cu cel puțin 30 de zile înainte de data propusă pentru susținerea concursului.
În concluzie, Consiliul Județean Gorj nu are inițiată nicio procedură de organizare concurs de recrutare pentru niciunul din posturile vacante raportate la AJOFM Gorj".