Angajări la Consiliul Județean Gorj

Consiliul Judeţean Gorj organizează un concurs pentru ocuparea a trei posturi contractuale de execuţie vacante de inspector de specialitate, gradul profesional IA la Compartimentul pentru transport public județean, Serviciul pentru transport public județean și activități suport, Direcția tehnică, investiții, infrastructură drumuri publice și transport public județean din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Județean Gorj.

Posturile preuspun normă întreagă și perioadă nedeterminată.

Pentru a se putea înscrie la concurs, candidații trebuie să aibă: studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în ramura de știință: ingineria transporturilor, domeniul de licență: ingineria transporturilor, specializarea: ingineria transporturilor și a traficului; sau studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată absolvite cu diplomă de licenţă sau echivalentă, în domeniul fundamental științe inginerești și experiență profesională în domeniul transportului și/sau al administrării drumurilor publice. Vechimea minimă în specialitate studiilor este de 6 ani și 6 luni.

Proba scrisă va avea loc pe data de 15 aprilie.

Vizualizări: 3,609

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: