A început procedura de validare a mandatelor aleșilor locali din Gorj

A început oficial procedura de validare a mandatelor noilor primari, consilieri județeni și locali din județul Gorj. 

Conform legislației, primarii aleși vor trebui validați în termen de maximum 20 de zile, începând cu data de 27 septembrie.

În ceea ce privește consilierii locali și județeni, termenul de validare este de maximum 25 de zile.

“În această perioadă, toți aleșii locali, mă refer la consilieri locali și județeni trebuie să depună la secretarul general al localității publice locale unde au fost aleși documente privind validarea mandatelor lor. Termenele maxime în care pot depune aceste documente sunt de 15 zile, începând cu 27, urmând ca în interiorul acestui termen sau plus încă două zile, urmând ca secretarul general să depună la autoritatea judecătorească aceste documente, instanța având un termen de 25 de zile de a emite hotărârea prin care constată validarea mandatelor. La primar, termenul de validare este de 20 de zile”, transmite prefectul de Gorj.

În cazul în care un consiliu local nu va fi validat în termen de 60 de zile, se va constata automat dizolvarea acestuia, conform prevederilor legale.

Vizualizări: 534

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Politică:

Citește și: