Sală de relaxare pentru angajaţii de la Ambulanţă

Angajaţii de la Serviciul de Ambulanţă Gorj vor beneficia de condiţii mai bune în timpul programului de lucru. Potrivit conducerii instituţiei, în aproximativ două săptămâni, ambulanţierii vor putea lua masa într-o sală special amenajată. De asemenea, li se va amenaja şi o sală de relaxare unde angajaţii îşi vor putea atenua starea de încordare, vizionând emisiuni TV.

Şeful Serviciului de Ambulanţă spune că era nevoie de condiţii mai bune de  lucru întrucât timp de 12 ore, cât durează o tură, personalul operativ nu poate părăsi instituţia nici măcar cinci minute. „În momentul de faţă se lucrează la modernizarea etajului întrucât acolo vrem să mutăm birourile. În locul acestora, la parterul instituţiei, vom amenaja o sală de mese, unde personalul operativ să aibă la dispoziţie un cuptor cu microunde şi un frigider. Oamenii vin cu mâncarea de acasă şi mănâncă pe coridor pentru că nu pot părăsi instituţia. Când sunt alertaţi, într-un minut trebuie să plece”, a declarat Marinică Niculescu, directorul Serviciului Judeţean de Ambulanţă Gorj. În aproximativ două săptămâni va fi amenajată şi o sală de relaxare. „Vrem să amenajăm şi o sală de relaxare în care să aducem un televizor şi fotolii pentru ca angajaţii să nu mai stea încordaţi şi în perioada în care nu au solicitări”, a mai precizat Marinică Niculescu.

În atenţia conducerii instituţiei se află şi perfecţionarea ambulanţierilor. „La etaj, vom avea o sală de pregătire profesională ce va dobândi un caracter permanent. Aici vor fi aduse un manechin şi aparate medicale cu care se lucrează frecvent pe ambulanţă. Vreau ca angajaţii să-şi formeze nişte automatisme pentru a şti exact ce au de făcut atunci când sunt chemaţi la urgenţe. În timpul liber, vor exersa cu medicii cu experienţă, care deţin cel mai înalt grad profesional”, a menţionat directorul Serviciului Judeţean de Ambulanţă Gorj.

Vizualizări: 195

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: