Noi posturi de conducere scoase la concurs
Agenţia Naţională a Funcţionarilor Publici a scos la concurs două posturi de conducere în cadrul Consiliului Judeţean Gorj. Este vorba de postul de director executiv pentru Direcţia buget, finanţe, monitorizare servicii comunitare de utilităţi publice, proiecte şi programe naţionale şi cea de şef al Serviciului buget, situaţii financiare şi sinteze din cadrul aparatului de specialitate al Consiliului Judeţean Gorj.
Candidaţii pentru postul de director trebuie să aibă studii superioare în contabilitate, economie, finanţe sau management, studii de masterat sau postuniversitare absolvite în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor şi o vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcţiei publice de minimum 5 ani.
Pentru postul de şef serviciu, candidaţii trebuie să fie absolvenţi de studii superioare în domeniul contabilitate, economie, finanţe sau management, studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor şi să aibă o vechime în muncă de minimum 5 ani. Termenul limită pentru depunerea candidaturilor este 24 septembrie. Proba scrisă a fost stabilită pentru data de 4 octombrie, iar data şi ora la care candidaţii vor susţine interviul vor fi comunicate ulterior.