Milosteanu: Nu am contractat firmă de recrutare

Medservmin va fi pe profit la finele acestui an, anunţă directorul societăţii. Gheorghe Milosteanu a spus că unitatea a încheiat multe contracte în ultimele luni, lucru ce a condus la o îmbunătăţire a situaţiei financiare a companiei. Milosteanu a mai vorbit şi despre stadiul procedurilor în ceea ce priveşte selectarea directorului societăţii, dar şi a Consiliului de Administraţie. Directorul a spus că nu a contractat firma de recrutare pentru că nu sunt prevederi bugetare pentru a o plăti.

Reporter: Care mai este situaţia financiară a societăţii? Ştim că înregistra pierderi la un moment dat...

Gheorghe Milosteanu: Societatea noastră e în redresare şi sper ca până la sfârşitul anului să avem un rezultat financiar bun. Înseamnă să realizăm un mic profit şi să iasă din pierderea pe care a avut-o până acum. Vom recupera acea pierdere de 150.000 lei de la jumătatea anului. Deja este recuperată o parte din această pierdere. Până la sfârşitul anului încercăm să realizăm la partea de venituri, pe buget, mai mult decât cheltuielile care s-au produs şi se efectuează până la sfârşitul anului.

Rep.: Ştim că administraţia CE Oltenia a cerut mereu societăţilor unde este acţionar majoritar să încheie contracte şi cu alte societăţi. Aţi reuşit să încheiaţi astfel de contracte?

G.M.: Da. În cele 4 luni de când sunt aici am reuşit, împreună cu colegii de aici, să realizăm 11 contracte cu terţi. Unele contracte  de o valoare mai mare, altele cu o valoare mai mică dar, cred eu, acest lucru trebuie să fie continuat şi imediat după Anul Nou, atunci când se aprobă bugetele tuturor entităţilor, să desfăşurăm o activitate cât mai susţinută pentru a arăta care sunt ofertele noastre cu serviciile medicale şi să reuşim să realizăm nu 10-11 ca anul acesta, să putem să realizăm 20-30 de contracte cu terţi. Sigur că beneficiarul de bază rămâne Complexul Energetic Oltenia. E şi o decizie a Directoratului ca aceste activităţi de asistenţă medicală să fie desfăşurate cu societatea MedservMin.     

Rep.: Aţi stabilit ca o firmă de recrutare să selecteze directorul unităţii dar şi membrii Consiliului de Administraţie. În ce stadiu sunt procedurile?

G.M.: Întâi de toate, n-am putut să demarăm categoric această procedură pe considerentul că nu avem prevederi bugetare pe acest an, adică pentru a plăti firma de recrutare. Bugetul pe acest an nu prevede cheltuieli de această natură. S-a discutat în ultima şedinţă a Consiliului de Administraţie, s-a luat act de procedura de selecţie a membrilor după care se va pune şi problema selectării şi stabilirii directorului viitor. Toate trebuie făcute la timpul lor, nu suntem în afara unui termen. După anul nou vom face acest lucru în termenii cei mai categorici, fiindcă acum lucrăm la fundamentarea bugetului pe 2015 şi cu siguranţă vom prinde şi aceste cheltuieli.

Vizualizări: 259

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Editorial:

Citește și: