Ioneşti: Primăria a angajat personal pentru Compartimentul Urbanism

Autorizaţiile de construcţie şi certificatele de urbanism vor fi eliberate de luna viitoare de primăria Ioneşti. Autorităţile locale au angajat o persoană pentru Compartimentul de Urbanism care va prelucra aceste documente. Astfel, taxele aferente emiterii acestor acte vor rămâne integral în contul primăriei. Până acum, angajaţii Consiliului Judeţean emiteau aceste documente în baza unui protocol, contra-cost.

Postul de inspector debutant din cadrul Compartimentului Urbanism, Amenajarea Teritoriului şi Achiziţii Publice la primăria Ioneşti era vacant. După deblocarea posturilor, administraţia locală a organizat un concurs pentru promovarea unei persoane pe această funcţie. La concurs s-a prezentat o singură persoană, un inginer din localitate. Autorităţile locale spun că de aici înainte taxele aferente emiterii autorizaţiilor şi certificatelor de urbanism vor intra integral la bugetul local. “Am angajat o persoană pentru Compartimentul de Urbanism, Amenajarea Teritoriului şi Achiziţii Publice. Aveam nevoie pentru eliberarea autorizaţiilor, pentru certificatele de urbanism. Noi aveam un protocol cu Consiliul Judeţean. De la toţi oamenii care cereau autorizaţii sau certificate, Consiliul Judeţean lua 50% şi noi 50%, şi nu îmi convenea. Am discutat cu cei de la Consiliu Judeţean, am reziliat contractul cu ei şi am angajat o persoană din satul Ioneşti, Daniel Dina. Am mai colaborat în trecut cu acest inginer”, a declarat Marian Tătaru, primarul comunei Ioneşti.

Postul de inspector debutant din cadrul Compartimentului Urbanism, Amenajarea Teritoriului şi Achiziţii Publice este pe perioadă nedeterminată, iar examenul a avut loc în data de 24 iulie. Primarul Marian Tătaru spune că anul acesta nu se vor mai face angajări la primărie pentru că nu există fonduri la bugetul local. 

Vizualizări: 356

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: