E nevoie de personal în Prefectură. Subprefect: Volumul de muncă e mare!

Instituția Prefectului Gorj are nevoie de personal. Anunțul vine însă cu doar câteva zile înainte ca angajările de la stat să fie blocate. Subprefectul Mihai Istrate a anunțat că ar fi nevoie, în special, de juriști. Cei care sunt acum angajați nu fac față volumului mare de muncă. Un jurist este nevoit, susține Istrate, să verifice hotărârile de Consilii Locale adoptate de mai bine de zece primării din județ.


Pe lângă faptul că este deficit de personal în cadrul acestui compartiment, mai sunt juriști în concedii medicale, de odihnă sau în creșterea copilului.
Subprefectul a explicat de ce ar mai fi nevoie de juriști în Prefectură.

„Am rămas uimit de numărul mic de personal, organigramă destul de subțire. Sperăm să se mai poată reorganiza. Avem nevoie, în special, pe domeniul juridic. Sunt 70 de localități. Fiecare Consiliu Local vine cu hotărâri care trebuie vizate de legalitate și este un volum destul de mare de muncă. Mai sunt în concedii medicale, de odihnă sau creștere copil. Fiecărui jurist îi revin cam 10-12 UAT-uri și este un volum de muncă mare. Fiecare hotărâre trebuie verificată. Juriștii intră și în comisiile de fond funciar”, a declarat subprefectul Mihai Istrate.


Acesta a adăugat că vor fi scoase două posturi la concurs în următoarele zile. Demersurile au fost făcute deja și se așteaptă ultimele avize:

„Acum este un post vacant și, în curând, se va face și anunțul pentru ocuparea lui prin concurs. Vor fi scoase chiar două posturi la concurs. Așteptăm avizele necesare”.


De personal, ar mai fi nevoie și la compartimentul de IT, nu doar la Juridic. Rămâne de văzut dacă posturile vor fi ocupate ținând cont că, de la 1 iulie, angajările la stat vor fi „înghețate”.

Vizualizări: 4,008

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: