Compania americană CGS angajează o sută de gorjeni
O companie americană face circa o sută de angajări la centrul de suport pe care îl deschide la Târgu Jiu. Compania CGS furnizează soluţii de outsourcing şi mai deţine centre de suport în Bucureşti, Braşov şi Sibiu. CGS este o firmă care oferă soluţii pentru aproape orice tip de servicii. Firma a anunţat că a închiriat un spaţiu în Târgu Jiu, o clădire istorică poziţionată în centrul oraşului. În centrul de suport din Târgu Jiu, CGS va angaja pentru început circa 100 de persoane, în departamentele de resurse umane, administrativ, IT şi consultanţi suport clienţi. CGS furnizează companiilor soluţii de outsourcing în 18 limbi străine: servicii de customer care, suport tehnic, help desk, telesales, precum şi alte servicii externalizate. Vladimir Sterescu, Country Manager CGS Romania, a avut amabilitatea de a acorda un interviu ziarului Pandurul.
Rep.: De când sunteţi pe piaţa din România şi de ce aţi ales Târgu Jiu pentru deschiderea noului centru de suport?
Vladimir Sterescu: CGS este o companie americană, înfiinţată în 1984 la New York. În anul 2002, CGS a preluat o firmă românească, intrând astfel pe piaţa locală. Până în prezent, CGS avea trei centre suport în România, în Bucureşti, Braşov şi Sibiu, iar acum îl deschide pe cel de-al patrulea, în Târgu Jiu. Am ales noua locaţie din două perspective – prima - pentru a diversifica piaţa muncii de pe care recrutam şi, în plus, am dorit să sprijinim o zonă care merita atenţia mediului de afaceri.
Rep.: Aţi anunţat angajarea a circa 100 de persoane pentru început. Care este profilul angajatului ideal pentru tipurile de servicii oferite de compania dvs.?
Vladimir Sterescu: Candidatul ideal pentru noi îşi doreşte să înveţe, să obţină performanţe la locul de muncă şi îşi propune să se dezvolte în cadrul companiei noastre; căutăm persoane cu "spirit de echipă”, care au bune abilităţi de comunicare şi o atitudine orientată către client. Sunt însă şi particularităţi - pentru unele posturi sunt necesare anumite limbi străine, pentru altele anumite specializări etc.
Rep.: Este o activitate nouă pentru Târgu Jiu. Veţi sprijini angajaţii pentru specializare şi în ce domenii?
Vladimir Sterescu: În Târgu Jiu avem disponibile posturi în departamente precum: Resurse Umane, IT, Administrativ, precum şi operaţional (consultanţi suport tehnic, atât în limba română, cât şi în limbi străine). În ceea ce priveşte activitatea de bază, de suport tehnic, CGS organizează traininguri pentru toţi angajaţii la începutul activităţii acestora. În aceste programe de pregătire, viitorii angajaţi vor dobândi toate cunoştinţele necesare noilor locuri de muncă.
Rep.: Unde puteţi fi găsiţi de către persoanele interesate?
Vladimir Sterescu: Cei interesaţi ne pot transmite CV-uri ori solicita informaţii suplimentare la 021-527.00.00 ori 021-527.00.02, sau pe adresele [email protected] si [email protected]