Centrele de Relatii cu Clientii CEZ nu vor avea program cu publicul de sărbători
Centrele de Relatii cu Clientii CEZ isi intrerup activitatea in zilele de luni, 25 decembrie si marti, 26 decembrie, respectiv luni, 01 ianuarie si marti, 02 ianuarie 2018.
Incepand cu data de 27 decembrie, respectiv 03 ianuarie 2018 insa, programul de functionare va fi reluat corespunzator programului normal din zilele lucratoare, respectiv 08:00 - 16:00 sau 08:00 - 17:00, in cazul Centrelor de Relatii cu Clientii din municipiile - resedinta de judet: Alexandria, Craiova, Drobeta Turnu Severin, Pitesti, Ramnicu Valcea, Slatina, Targu Jiu.
Pentru orice informatii legate de serviciile CEZ, clientii pot apela INFO LINIA CEZ, numar unic de telefon 0251 929, tarif normal pentru apelurile efectuate din reteaua nationala, in intervalul orar 08:00 - 20:00.
In perioada 23 - 26 decembrie 2017, respectiv 30 decembrie 2017 - 02 ianuarie 2018, nu au fost planificate intreruperi programate.