Anunțul Casei de Pensii Gorj: Proceduri privind obținerea biletelor de tratament balnear

Casa Județeană de Pensii Gorj aduce la cunoștința solicitanților procedurile specifice pentru obținerea biletelor de tratament balnear.

Iată detaliile esențiale:

Solicitanții îndreptățiți să beneficieze de bilete de tratament trebuie să depună cereri completate pe formularul aprobat (Anexa nr.1) cu cel puțin 30 de zile anterioare primei luni din perioada pentru care se solicită biletul. Cererile pot fi trimise prin poștă la adresa - Casa Județeană de Pensii Gorj, Tg-Jiu, Aleea Smirdan, nr.16, sau prin e-mail la adresele: [email protected], [email protected]. Alternativ, cererile pot fi depuse și la sediul instituției.

Pentru două persoane care doresc să meargă împreună în stațiune, este necesar să depună obligatoriu două cereri separate, deoarece biletele de tratament se acordă individual, în funcție de calitatea fiecărui solicitant.

La data înscrisă pe bilet, titularul acestuia trebuie să se prezinte obligatoriu în stațiune. Conform criteriilor stabilite de aplicația informatică, diagrama de alocare automată a biletelor de tratament balnear nu poate fi modificată.

Începând cu data de 01.09.2024, conform Legii 360/2023, soțul/soția asiguratului/pensionarului sistemului public de pensii, care nu este asigurat/pensionar al sistemului public de pensii, pot beneficia de bilet de tratament balnear cu plata integrală (cererile trebuie transmise împreună).

Biletele de tratament balnear se eliberează doar titularului, după legitimarea acestuia, sau în cazuri excepționale, altei persoane desemnate de către titular pe baza unei procuri autentificate.

Listele cu cererile aprobate și respinse se afișează la sediul instituției și pe pagina de internet a acesteia. Este important să se respecte aceste proceduri pentru a asigura o distribuție echitabilă și transparentă a biletelor de tratament balnear.

Vizualizări: 3,533

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Comunitate:

Citește și: