Redacția Pandurul angajează! Trimite CV-ul tău însoțit de răspunsul la întrebarea: De ce ai vrea să lucrezi la Pandurul? la [email protected] până la data de 15 ianuarie 2025.

Căutăm jurnaliști entuziaști, cu dorința de a face diferența. Experiența este un plus, dar dacă ai talent, ne dorim să te cunoaștem chiar dacă ești la început de drum! Vrem să ai abilități excelente de scriere și documentare, ar ajuta să ai capacitatea ori deschiderea de a lucra sub presiunea termenelor limită. Noi îți oferim un mediu de lucru prietenos și creativ, unde ideile tale vor fi valorizate, șansa de a crește profesional, prin acces la traininguri și mentorat de la cei mai buni din domeniu, posibilitatea de a lucra la materiale care au impact real în comunitatea din Târgu Jiu și nu numai și un pachet salarial atractiv, adaptat pe experiența și performanța ta.

 

(închide)

Un târgujian a cumpărat cârnaţi umpluţi cu pungi de plastic

Un târgujian a găsit o pungă de plastic în cârnaţi. Acesta a cumpărat produsul alimentar în urmă cu câteva zile şi l-a consumat treptat. Mare i-a fost mirarea consumatorului să găsească o pungă de plastic într-o bucată. Bărbatul a mers cu produsul la magazinul de unde l-a cumpărat însă nu a rezolvat nimic pentru că i s-a cerut toată cantitatea cumpărată, singura soluţie rămânând Comisariatul pentru Protecţia Consumatorilor Gorj.

Dănuţ Briceag a cumpărat în urmă cu câteva zile mezeluri de la un magazin alimentar din municipiul Târgu Jiu. Bărbatul a consumat din aceste produse câteva zile iar ieri mare i-a fost mirarea când a găsit într-o bucată de cârnat o pungă de plastic. Omul a mers cu produsul la magazinul alimentar iar vânzătoarea i-a cerut să aducă întreaga cantitate de cârnaţi pentru a-i returna banii. Văzând aşa, clientul s-a văzut nevoit să facă o plângere la Oficiul pentru Protecţia Consumatorilor. „În urmă cu două, trei zile am cumpărat o cantitate de cârnaţi de la magazinul Anama din municipiul Târgu Jiu. Am consumat treptat din cârnaţi iar când soţia mea a vrut să gătească ceva cu aceste mezeluri, a găsit ceva de plastic. A despicat cârnatul şi a găsit o pungă de plastic în care era un pic de sare din ce a văzut ea. Atunci eu am luat cârnaţii şi m-am dus la magazin iar vânzătoarele au zis să duc toată cantitatea dacă vor să-mi dea banii dar eu am consumat din ei. Când am văzut aşa, am cerut numărul de la OPC şi au zis că nu-l au, nu era nici afişat şi l-am găsit la un alt magazin. Am sunat şi le-am spus ce am păţit şi m-au întrebat dacă am bon numai că acel magazin nu dă bon niciodată”.

Mihaela Răducan, directorul coordonator al Comisariatului pentru Protecţia Consumatorilor, susţine că va verifica magazinul de unde a fost cumpărat respectivul produs pentru a identifica producătorul. „Noi vom merge la magazinul respectiv şi vom încerca să identificăm produsul după preţul de comercializare, o să ne uităm şi pe actele în baza cărora s-a făcut aprovizionarea şi după ce vom identifica producătorul le vom cere colegilor din celelalte judeţe să verifice firma producătoare. Oricum, consumatorul va fi despăgubit iar firma producătoare va suporta consecinţele”.  

Galerie foto


Vizualizări: 141

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Eveniment:

Citește și: