Se fac liste cu posturile vacante din primării. Motivul!

Instituţia Prefectului a solicitat primăriilor să transmită situaţii cu posturile vacante. Centralizarea urmează să fie făcută până la sfârşitul acestei luni. „Am solicitat unităţilor administrativ-teritoriale, inclusiv Consiliului Judeţean, să ne spună dacă au în derulare proiecte pe fonduri europene, dacă au înfiinţat poliţie locală în cursul anului 2016 sau dacă au primit microbuze şcolare pentru că trebuie emis ordinul prefectului pentru fiecare UAT de pe raza judeţului, prin care se stabileşte numărul de personal pe care-l are fiecare primărie”, a declarat Sorin Arjoca, subprefectul judeţului Gorj. Acesta a mai precizat că se va suplimenta numărul de personal la primăriile cu probleme. „Este un procent raportat la numărul populaţiei din UAT respectiv. Vor primi posturi suplimentare unităţile administrativ-teritoriale care au primit microbuze şcolare şi au nevoie de un post sau două de şoferi, fie au înfiinţat poliţie locală şi au nevoie de posturi, fie au proiecte cu finanţări nerambursabile şi vor primi posturi pe perioada în care derulează aceste proiecte”, spune Sorin Arjoca. Odată finalizată centralizarea, prefectul va emite un ordin, astfel încât primăriile să-şi dimensioneze aparatul propriu şi să-şi poată stabili bugetul.

Vizualizări: 2,772

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: