Prădată într-un magazin din Târgu-Jiu
O femeie a rămas fără produsele cumpărate chiar în magazinul cu pricina. Gorjeanca a făcut cumpărături şi le-a plătit, le-a lăsat în grija supraveghetoarei magazinului iar la plecare s-a trezit fără ele. Vânzătoarele au refuzat să-i înapoieze clientei banii până când aceasta a apelat la ajutorul jurnaliştilor.
Cornelia Giugelea a fost aseară împreună cu fiica ei la cumpărături într-un magazin din Piaţa Mică. După ce a cumpărat trei perechi de încălţăminte în valoare totală de 55 de lei le-a achitat şi a coborât la parterul magazinului să se uite şi la articolele de îmbrăcăminte. Aici casiera i-a spus femeii să-şi lase cumpărăturile în grija supraveghetoarei de la magazin însă când a vrut să plece nu le-a mai găsit. Femeia a cerut atunci să i se înapoieze banii, lucru care s-a întâmplat abia ieri după amiază atunci când aceasta a apelat la ajutorul echipei Gorj TV. „ Am fost aici la cumpărături, am găsit trei perechi de ghete şi după ce le-am plătit am coborât jos unde aveau haine. Casiera de aici mi-a zis să las plasa lângă uşă unde era o supraveghetoare. Am lăsat plasa că nu aveam voie să intru cu ea în magazin iar la plecare nu am mai găsit-o. Le-am zis să-mi dea banii înapoi dar nu au vrut şi au început să mă jignească. După ce m-au scos din magazin am mai aşteptat puţin că m-am gândit că vine cineva să o aducă dar nu a venit nimeni. Am venit a doua zi să îmi iau banii şi până nu au venit cei de la presă nu mi i-au dat”.
Angajatele magazinului nu au negat ce s-a întâmplat însă dau vina tot pe femeie că şi-a lăsat plasa lângă uşă. Casiera recunoaşte că magazinul nu are un loc special pentru depozitarea bagajelor. „Noi nu suntem responsabile dacă lipseşte ceva la vreun client. De ce a lăsat bagajul lângă uşă- Noi am avut spaţii pentru bagaje dar s-au stricat şi nu avem ce face. Unde am ajunge dacă am sta să păzim toate bagajele oamenilor- I-am dat banii înapoi acum ce mai vrea-“, a spus vânzătoarea. Deşi a primit banii, Cornelia Giugelea va reclama acest lucru şi la Oficiul pentru Protecţia Consumatorului din dorinţa de a nu mai păţi nimeni ce i s-a întâmplat ei.