O firmă din Târgu Jiu a ajuns de la 24 la 318 angajați într-un deceniu
Computer Generated Solutions (CGS), o companie americană, cu punct de lucru în Târgu Jiu a început activitatea cu 24 de angajați, iar astăzi, la zece ani distanță, a ajuns la 318 salariați. Filiala din Târgu Jiu are contracte cu societăți de top din domeniul telefoniei mobile, iar atunci când sunați la Relații cu clienții e foarte posibil să stați de vorbă cu un gorjean aflat într-o clădire de pe strada Victoriei din Târgu Jiu.
Angajații sunt studenți sau tineri abia ieșiti de pe băncile liceului. Media vârstei angajaților de la CGS este 25 de ani, conform coordonatorilor locali.
La evenimentul prilejuit de împlinirea celor zece ani a fost prezent și primarul Marcel Romanescu. "Ce bucurie mai mare puteam sa am în prima zi de mandat", a spus Romanescu. De asemenea, a participat și prorectorul Universității "Constantin Brâncuși", Ștefan Ghimiși. Universitatea este un partener vechi pentru această companie, după cum a declarat prorectorul UCB.
Compania americană CGS este unul dintre cei mai importanți furnizori de soluții de outsourcing prezenți încă din anul 2006 pe piața din România, iar în Târgu Jiu este din 2014.
A început cu 24 de angajați, iar astăzi are peste 300 de salariați. Pe 23 octombrie au fost celebrați și 7 din primii 24 de angajați, rămași încă în firmă, a povestit Nicu Pătrașcan, manager Operațiuni CGS Târgu Jiu, un brașovean relocat la Târgu Jiu la începuturile echipei și rămas aici.
Coordonatorul local este Ion Jalbă, care a reușit să aducă filiala într-o clădire cu două etaje, spune că aceasta este o companie - rampă de lansare pentru tineri pentru că nu trebuie să știe nimic, se învață la locul de muncă.
La sărbătorirea celor 10 ani de prezență în Târgu Jiu a fost și Vladimir Sterescu, Country Manager CGS România. El a explicat că în România sunt 6 locații CGS, cu peste 4.000 de angajați, iar la Târgu Jiu este una dintre cele mai performante filiale. Totodată, acesta a declarat că această companie este o rampă de lansare pentru tineri deoarece nu necesită experiență de lucru, fiind instruiți despre munca într-un call center care presupune mai multe abilități.
Managerii locali au mărturisit că fac angajări lunar deoarece sunt probleme și de retenție, plus nevoile forței de muncă, însă totodată CGS este o companie în care pozițiile de management sunt ocupate de persoane interne. Cei mai mulți oameni care astăzi sunt manageri au fost mai întâi agenți relații cu clienții. Este și cazul Corneliei Zorilă, manager operațiuni astăzi. Acesta a menționat că firma oferă oportunitatea de a crește profesional, așa cum a fost și cazul ei.
„La momentul actual, în hub-ul din Târgu Jiu activează 300 de angajați. Dintre aceștia, doar o mică parte lucrează în sistem remote, majoritatea optând pentru activitatea de la birou datorită mediului de lucru și a oportunităților oferite de acesta. 95% dintre membrii echipei de conducere pentru această filială provin din comunitatea locală și au parcurs o evoluție semnificativă în compania noastră, pornind de la poziții de bază”, explică Sterescu.