Dacia schimbă logoul cunoscut de toți românii
Dacia este cea mai importantă companie românească de automobile dar în curând nu va mai avea acelaşi logo. Autoturismele Dacia vor beneficia de o altă identitate vizuală, o nouă siglă, un nou logotip și o nouă culoare.
Dacia a lansat o campanie de imagine prin care și-a anunțat noua identitate vizuală ce vine cu un nou logo, o nouă emblemă și o culoare specifică. Numele „Dacia” pe viitoarele mașini ale brandului va fi scris cu un font geometric, similar cu sigla. Noua identitate vizuală este una pentru „o marcă modernă și mai digitală”, iar noul logo exprimă „simplitate și robustețe”, afirmă compania. Denis Le Vot, Director General, descrie Dacia drept „marca ce redefinește permanent esențialul în industria auto și care face ca «accesibil» să rimeze cu «atrăgător»”. Noul logotip și noua emblemă „au fost imaginate în cadrul echipei de Design, cu dorința de a exprima ceea ce este esențial mărcii Dacia”. Astfel, logotipul, elementul central al noii identități vizuale, inspiră robustețe și stabilitate de la prima vedere, potrivit companiei. Desenul literelor este în mod voit minimalist – litera „D” este un „C” inversat – exprimând vizual atât simplitatea cât și ingeniozitatea specifice mărcii. La rândul său, emblema este constituită din literele „D” și „C” unite asemenea componentelor unui lanț, exprimând astfel soliditate și legătură. Noua emblemă va permite identificarea cu ușurință a mărcii, chiar de la distanță.
Întregul univers grafic este în mod deliberat simplificat, susțin reprezentanții, amintind faptul că Dacia este un brand care se concentrează asupra a ceea ce este esențial.
Noua paletă de culori, având în centru nuanța verde-kaki, evocă apropierea de natură, un reper important pentru clienții companiei și un teritoriu unde vehiculele Dacia își pun în valoare pe deplin capacitățile, asemenea emblematicului Duster, potrivit reprezentanților.