4 trenduri SEO pe care sa le urmezi dupa ce achizitionezi servere dedicate

Optimizarea SEO pe servere dedicate reprezinta o etapa vitala in dezvoltarea oricarui business online. Cu toate acestea, in fiecare an apar trenduri noi si trebuie sa te adaptezi la schimbari pentru a putea ramane activ pe piata. Nimeni nu poate spune cu exactitate ce se va intampla pe viitor, insa poti implementa o strategie care iti va aduce rezultate pe moment. Iata 4 trenduri care sunt acum in voga!

1. Cautarile vocale

Aceste cautari au inceput sa fie foarte populare, deoarece oamenii s-au obisnuit cu servicii precum Siri sau Echo. Cei care folosesc functia de voice search au obiceiul de a pune intrebari, astfel incat trebuie sa centrezi continutul in jurul acestora. Atunci cand scrii, vei avea tendinta de a folosi fraze de tipul „cele mai bune servere dedicate 2021”. In schimb, cei care fac o cautare vocala ar intreba, mai degraba, ceva de genul „çare sunt cele mai bune servere dedicate in 2021?”. A doua fraza este mai naturala si mai lunga, ceea ce inseamna ca ar fi bine sa pui accentul asupra cuvintelor cheie de tip longtail pentru a fi cat mai relevant. Tehnologia de cautare vocala incearca sa recunoasca si locatia sau alte date demografice ale posesorului. Prin urmare, este recomandat sa le incluzi in website.

2. Schema Markup

Acestea sunt date structurate care ajuta browserele si motoarele de cautare sa inteleaga mai bine continutul din pagina. Prezenta lor aduce o crestere in ranking, dar stimuleaza si curiozitatea utilizatorilor care le identifica in paginile cu rezultate ale cautarilor in Google. Cu cat sunt mai multe informatii, cu atat ai sanse mai mari sa fii clasat sus. Informatiile de acest gen se numesc in termeni de programre „microformate” si atrag inclusiv un numar mare de click-uri. Elementele din Schema se formeaza cu rich snippets, aceasta fiind o optiune folosita de multi experti SEO. Poti afisa recenzii, precum si retete sau fotografii cu produsul. Acestea se adauga manual si vor fi citite apoi de catre roboti.

3. Geotargetarea

Oamenii au inceput sa caute afaceri locale. Asadar, cea mai buna metoda ca sa ajungi la potentiali clienti pe servere dedicate este sa-ti incluzi locatia pe pagina de bun venit si pe cea de contact. Pe langa asta, poti adauga o harta care sa indice adresa cu vedere stradala si indicatii. Proximitatea este un factor de care Google tine cont in livrarea continutului si sigur nu-ti doresti sa pierzi pe nimeni din apropiere. Campaniile locale sunt utile si pentru firmele cu buget mai mic de marketing, deoarece eficienta lor ar putea genera o crestere mare la costuri accesibile.

4. Google E.A.T

Conceptul E.A.T face referire la expertiza, autoritate si incredere. Acest acronim creat de Google promoveaza exact aceleasi trasaturi pe servere dedicate si functioneaza pe un singur principiu. Mai exact, fiecare brand trebuie sa aiba informatii reale, testate si cat mai relevante. Ar fi de preferat sa ai continut scris de experti pe subiect si sa te asiguri ca detii un avatar de client care sa te ajute sa intelegi industria mai bine. Analizeaza intentiile de cautare ale utilizatorilor si livreaza datele in formatele care sunt cele mai cerute.

In ultima perioada, cele mai solicitate au fost videoclipurile. Cu toate acestea, in fiecare an algoritmul se schimba si evolutia tehnologica din ultimul timp a dus inclusiv la necesitatea inteligentei artificiale. Respecta sfaturile de mai sus si vei sti ce trenduri SEO sa urmezi pentru a obtine o pozitie buna in motoarele de cautare!

Vizualizări: 1,197

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Tendințe:

Citește și: