Afacerile de tip fast-food au crescut în pandemie
Alimentele gătite sunt date uitării, iar teren câștigă preparatele de tip fast-food. Tinerii sunt cei mai mari fani, iar asta se observă din numărul comenzilor ce au loc zilnic. Odată cu instalarea pandemiei în România, restaurantele de tip fast-food au avut de câștigat, mai ales cele care au optat pentru livrarea la domiciliu.
Gustoase și la preț accesibil, preparate fast-food au devenit mai ceva ca un magnet pentru tineri. Spre exemplu, la unul dintre restaurantele de profil din Târgu Jiu, numărul clienților pe zi depășește cifra de 200. Numărul comenzilor crește atunci când vorbim de livrarea la domiciliu.
”Mâncarea de tip fast-food este din ce în ce mai căutată, în special de persoanele tinere. Prețurile sunt destul de mici, iar tinerii vin și cumpără. Spre exemplu, într-o singură zi avem peste 250 de clienți. Putem spune că pe perioada pandemiei a crescut și mai mult numărul comenzilor. Ne-am luat și 4 mașini pentru a face livrare la domiciliu”, a spus Alex Crasnaru, patronul unui restaurant din Târgu Jiu.
Tinerii spun că preferă astfel de preparate, tocmai că sunt accesibile la preț și le pot consuma chiar și pe stradă. Unii dintre ei ajung să scoată din buzunar câteva sute de lei pe lună.
”Prefer această mâncare pentru că este foarte gustoasă și scumpă nu este. De mic sunt învățat cu fast-food(...) Cred că majoritatea tinerilor mănâncă așa ceva. Dau câteva sute de lei în fiecare lună pentru mâncarea de la fast-food. Îmi place, nu am ce să fac”, au spus câțiva tineri.