Punct de informare turistică sprijinit de angajații primăriei și seniorii comunității

Punctul de informare turistică amenajat la Polovragi urmează să fie sprijinit de angajații primăriei și de seniorii comunității și oferă vizitatorilor ghidaj și recomandări autentice despre atracțiile locale.
 

În timp ce unii primari din Gorj au transformat centrele de informare turistică, realizate cu bani grei, în cabinete medicale, sau pur și simplu, au pus cheia pe ele, din cauză că nu au personal suficient și nici fonduri ca să poată susține funcționarea acestora, la Polovragi se dorește înființarea unui birou, unde turiștii care ajung aici se pot informa. Nu se va angaja personal și nici nu se va face o clădire mare și impunătoare ca în alte comune, ci un punct, de unde turiștii pot obține informații utile.


"Ne dorim să amenajăm un birou de informare turistică, în clădirea în care funcționează Serviciul Salvamont.  Avem acolo un spațiu pe care vrem să îl amenajăm . La noi în comună, se justifică acest birou de informare turistică, pentru că ajung foarte mulți turiști în zonă, care au nevoie de informații suplimentare.  Nu o să angajăm personal pentru că aici vor lucra angajații din primărie și o să vorbim și cu bătrânii din comună care pot veni la centru și pot oferii informații turiștilor, sau pot spune lucruri de demult, despre comuna noastră", a spus primarul din comuna Polovragi, Gheorghe Epure.


Investiția se ridică la 20.000 de lei și va fi realizată din bugetul local.

Vizualizări: 468

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Călătorii:

Citește și: