În atenția angajatorilor
Avand in vedere multitudinea de inexactitati constatate in documentele transmise, pentru operativitate si onorare la plata conform prevederilor legale a indemnizatiilor ce se acorda pentru intreruperea temporara a activitatii conform OG 32/2020 de modificare si completare a OG30/2020, rugam angajatorii sa transmita pe langa Cerere, Declaratia pe propria raspundere si Tabelul cu persoanele pentru care solicita indemnizatie in format editabil excel conform modelului postat pe site-ul AJOFM GORJ.
Adresa de mail la care se transmit aceste documente este: [email protected]
Atentie la modul de intocmire si corectitudinea tuturor datelor precum si la modul de calcul a indemnizatiei solicitate., fiind necesara completarea tuturor campurilor prevazute.
Revenim, reamintind corespondenta nivelurilor de calificare in vederea completarii Listei persoanelor care urmeaza sa beneficieze de indemnizatie:
• ISCED 0 – Educaţia timpurie
• ISCED 1 – Învăţământ primar
• ISCED 2 – Învăţământ gimnazial
• ISCED 3 – Învăţământ liceal
• ISCED 4 – Învăţământ postliceal Învăţământ superior
• ISCED 5 – Învăţământ superior de scurtă durată
• ISCED 6 – Licenţă sau nivel echivalent
• ISCED 7 – Master sau nivel echivalent
• ISCED 8 – Doctorat sau nivel echivalent
Pentru solicitari de informatii punem la dispozitie urmatoarele numere. de telefon si adrese de e-mail:
1) 0721998772- E-mail: [email protected]
2) 0771363860- E-mail: [email protected]
Conducerea Agentiei Judetene pentru Ocuparea Fortei de Munca GORJ