Garanția Zen, lovitura decisivă cu care Dacia îi atrage pe români!
Garanția Zen a fost o idee care s-a născut în Spania și în care Dacia a investit câțiva ani de muncă. Șefii cunoscutei companii auto au de gând să o extrapoleze în toate țările pentru a-și face mai durabilă relația cu cumpărătorii.
Dacia Zen este o garanție de până la șapte ani pe care marca o oferă tuturor clienților săi. Aceasta este retroactivă, iar asta înseamnă că aproape toți cumpărătorii pot beneficia de ea. Pentru a avea parte de o astfel de garanție, clienții trebuie să îndeplinească anumite condiții.
Mașina trebuie să aibă o vechime mai mică de 74 de luni (șase ani și două luni) de la data la care a fost prima dată în circulație, dar și să aibă mai puțin de 120.000 de kilometri.
Dacă îndeplinești aceste două condiții, toate modelele care se află sau nu în garanția oficială pot beneficia de Garanția Dacia Zen. „Pentru a beneficia de Garanția Zen, proprietarul unei Dacii trebuie sa efectueze un control la orice atelier oficial. Acesta va intra în vigoare din acel moment, va fi valabil un an sau 30.000 de kilometri, oricare dintre acestea survine primul și va fi reînnoit automat cu următoarea întreținere anuală. Dacă mașina nu este în garanție, aceasta va fi activată o lună mai târziu, deoarece are o perioadă de așteptare. În orice caz, își va pierde valabilitatea când vehiculul va atinge șapte ani sau 150.000 de kilometri. Garanția Zen este gratuită, dar trebuie să treci la un control la atelierul oficial. Conform estimărilor prețul mediu al întreținerii anuale este în jur de 150 de euro, deși această cifră este influențată și de tipul de motor. Această operațiune include lichide și filtre, dar și baterii electrice și hibride dar piesele de uzură nu sunt incluse.
Un autoturism Dacia poate avea daune anterioare de care marca nu are cunoștință deoarece verificările anuale au fost efectuate în afara rețelei oficiale. În acest caz, va fi necesar ca șoferul să demonstreze că a respectat instrucțiunile de întreținere indicate de producător”, spun inițiatorii acestei garanții retroactive.
Brandul explică că vor efectua o revizuire prealabilă și dacă descoperă vreo deteriorare anterioară, aceasta nu se va încadra în Garanția Zen.