Cum au ajuns Antonia şi BRomania, pe primul loc pe Netflix, în doar două zile!
Un film românesc de comedie, ”Haita de acţiune”, care îi are în distribuţie pe BRomania, Anca Dumitra şi Antonia, a ajuns cel mai popular film de pe Netflix. Performanța a fost reușită în doar două zile, după ce producţia, a intrat pe 21 iulie pe platforma de streaming.
Astfel, comedia polițistă a ajuns în doar 48 de ore pe primul loc în topul celor mai urmărite filme din România datorită numărului mare de urmăritori. De vină e genul filmului, comedie, dar și distribuția din care face parte celebra Antonia dar și alte vedete de film și nu numai, în comedie apărând și foști concurenți de la Survivor.
Cu „Haita de acțiune“, Matei Dima a făcut trecerea la genul acțiune, pe care dorea să-l abordeze de mai multă vreme, după cum a mărturisit.
Filmul, scris și regizat de Vali Dobrogeanu, este o satiră polițistă văzută prin ochii lui Aurel (Vlad Brumaru), un polițist de etnie romă aflat în prima zi de serviciu. El își dorește să fie un cetățean model și un polițist corect, dar cariera îi este pusă în pericol înainte să înceapă. Din cauza partenerului său, Denzel (Matei Dima), care îl recrutează în operațiunea lui nu prea secretă: Haita de acțiune.
Denzel este polițist la rutieră, dar el se visează în filmele americane și își dorește să rezolve cazuri complexe. Pentru că a început să scormonească unde nu trebuie, Denzel și haita lui de acțiune ajung într-un impas.
Din distribuție fac parte Matei Dima, Vlad Burmaru, Antonia, Anca Dumitra, Anca Dinicu, Iulian Postelnicu, Alex Delea și Elena Chiriac (foști concurenți Survivor România), Iancu Sterp și Alex Bogdan.
Filmul, care are nota 6 pe IMDB, a avut încasări de 1,7 milioane de dolari în cinematografe (322.000 de spectatori), spre deosebire de „Teambuilding“, cu încasări de 4,7 milioane de dolari (un million de spectatori).