Redacția Pandurul angajează! Trimite CV-ul tău însoțit de răspunsul la întrebarea: De ce ai vrea să lucrezi la Pandurul? la [email protected] până la data de 15 ianuarie 2025.

Căutăm jurnaliști entuziaști, cu dorința de a face diferența. Experiența este un plus, dar dacă ai talent, ne dorim să te cunoaștem chiar dacă ești la început de drum! Vrem să ai abilități excelente de scriere și documentare, ar ajuta să ai capacitatea ori deschiderea de a lucra sub presiunea termenelor limită. Noi îți oferim un mediu de lucru prietenos și creativ, unde ideile tale vor fi valorizate, șansa de a crește profesional, prin acces la traininguri și mentorat de la cei mai buni din domeniu, posibilitatea de a lucra la materiale care au impact real în comunitatea din Târgu Jiu și nu numai și un pachet salarial atractiv, adaptat pe experiența și performanța ta.

 

(închide)

Cine este sindicalistul cu Logan? Bălăceanu are Skoda, Golea Tiguan

Conflictul dintre sindicaliştii din Federaţia Naţională Mine Energie (FNME) a ajuns în etapa în care liderii au început să-şi strige lucruri unul celuilalt. Care şi ce maşină conduce. Directorul general Laurenţiu Ciurel declara acum câteva luni, la începutul războiului cu sindicatele, că vrea să discute cu un sindicalist ce conduce un Logan şi stă la bloc. Nu a spus însă cine este acesta.

Sindicalistul cu Logan şi cu domiciliul la bloc este profilul liderului care lucrează în interesul minerilor şi energeticienilor şi nu al lui, spun unii. Ce faci atunci când liderii de sindicat stau la vile şi conduc maşini de mii de euro? Maşinile sunt obiectul disensiunilor dintre doi lideri de sindicat: Gabriel Bălăceanu şi Marin Golea.

Acuzaţii

Liderul de la Cariera Tismana 1, Gabriel Bălăceanu, a anunţat că de la 1 octombrie renunţă la maşina de serviciu şi propune ca şi conducerea FNME să renunţe la aceste facilităţi. Autoturismele conduse de sindicalişti sunt puse la dispoziţia lor fie de sindicat, fie de administraţie prin contracte de comodat, fie sunt maşini personale. Liderul Bălăceanu a menţionat că a primit maşina, o Skoda Octavia din 2004, de la Marin Golea. A primit-o pentru că Marin Golea a insistat. „Am decis să renunţ la maşină deoarece nu vreau să mă mai atace cineva că am maşină. Dar întrebaţi-i şi pe domnul Golea care are Tiguan, domnul Condescu conduce un ML. De unde au bani? Poate nu ştiţi, dar domnul Golea conduce un Volkswagen Tiguan. Eu am primit această maşină de la domnul Golea, la insistenţă, chiar vă rog să precizaţi, la insistenţă“, a declarat Bălăceanu.

A expirat contractul de comodat

Bălăceanu a decis să renunţe la maşină abia după doi ani. „O conduc de un an şi jumătate, doi. Nu ştiu exact. Este o Skoda Octavia din 2004. Nu pot fi cumpărat cu cheile de la o maşină. Să se termine cu aceste facilităţi“, spune Bălăceanu.

În replică, liderul Marin Golea a explicat la Radio Omega faptul că Bălăceanu a renunţat la maşină pentru că a expirat contractul de comodat. „Domnul Bălăceanu s-a gândit cam târziu să facă economii“, crede Golea. Gabriel Bălăceanu a confirmat faptul că a expirat contractul pentru maşină. „Contractul de comodat a expirat de mult, dar nu asta e problema. Oricum nu vreau să mai intru în posesia altei maşini“, a mai spus acesta, arătând-se nemulţumit de tot ceea ce se petrece în mişcarea sindicală. Ba mai mult, se gândeşte să se retragă. Gabriel Bălăceanu şi Gabriel Căldăruşe au împreună 800 de membri de sindicat.

Vizualizări: 194

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: