CEZ închide centrele de relaţii cu clienţii din Gorj
Furnizorul de energie electrică şi gaze naturale CEZ Vânzare anunţă transferul tuturor serviciilor în mediul online pentru o perioadă de 30 de zile. Prin urmare, centrele de relaţii cu clienţii vor fi închise până pe 7 decembrie 2020. Măsura se aplică de luni.
„Toate serviciile oferite clienţilor sunt transferate în mediul online. Prin această decizie, CEZ Vânzare contribuie la diminuarea riscului de infectare cu SARS-COV-2 în comunităţile în care operează. Canalele de comunicare online ale furnizorului CEZ Vânzare sunt cea mai sigură alternativă în contextul epidemiologic”, anunță compania.
Este pentru a doua oară în acest an când CEZ Vânzare suspendă activitatea cu publicul.
Aşadar, clienţii CEZ Vânzare de energie electrică şi gaze naturale din Gorj îşi pot soluţiona toate solicitările în relaţia cu furnizorul, din confortul şi siguranţa de acasă, prin: portalul şi aplicaţia mobilă MY CEZ; Info Linia CEZ (0251.929), disponibilă pentru solicitarea de informaţii comerciale, de luni până vineri, în intervalul orar 8:00 - 20:00, în timp ce înregistrarea deranjamentelor electrice poate fi efectuată non-stop; chat cu un consultant CEZ Vânzare (chatul online, implementat de furnizorul CEZ Vânzare pe website-ul https://www.cezinfo.ro/ este disponibil luni - vineri, în intervalul orar 08:00 - 16:00).