Cât a plătit o primărie pentru o emisiune de promovare
Primăria Baia de Fier din Gorj a plătit 30.000 de lei pentru promovare la Kanal D, iar emisiunea a stârnit discuții în comunitate. Unii o văd ca pe o bună oportunitate de promovare a zonei, alții cred că este o formă mascată de campanie electorală pentru primarul Dumitru Turbăceanu.
Primăria Baia de Fier din județul Gorj a decis să aloce suma de 30.000 de lei pentru promovarea comunei în cadrul unei emisiuni difuzate de Kanal D. În emisiune au apărut proprietarii a câtorva pensiuni, în încercarea de a le argumenta potențialilor turiști de ce să aleagă Baia de Fier.
Decizia a generat opinii împărțite în comunitate, unii localnici apreciind că emisiunea a fost mai degrabă favorabilă primarului Dumitru Turbăceanu, alții o văd o oportunitate de promovare, însă cei mai mulți își aduc aminte de o problemă mai veche a proprietarilor de pensiuni: lipsa apei potabile.
De ghidarea echipei de filmare în zonă s-a ocupat Oana Păunescu, ea apărând în reportaj pe de o parte ca reprezentată a primăriei, fiind angajată recent la Căminul cultural, și pe de altă parte ca proprietar de pensiune.