Angajări pe funcţii de conducere la Protecţia Copilului
Direcţia Generală de Asistenţă Socială şi Protecţia Copilului (DGASPC) Gorj a scos la concurs două posturi de conducere. Este vorba de posturile de şef Birou Evidenţă Prestaţii Sociale şi şef Birou Achiziţii Publice şi Contractare Servicii Sociale. Posturile sunt vacante, iar până acum au fost ocupate prin delegare de alţi salariaţi ai unităţii.
Reprezentaţii DGASPC Gorj spun că cele două posturi de şef birou au devenit vacante ca urmare a modificării organigramei. “Cele două posturi sunt nou-înfiinţate, o dată cu modificarea organigramei direcţiei, care a avut loc în luna februarie. Ele au fost ocupate pe o perioadă temporară. La momentul acesta posturile au fost scoase la concurs pentru că perioada în care au fost delegaţi funcţionari publici din cadrul direcţiei a expirat şi era normal să fie scoase la concurs pentru a se încadra cineva pe perioadă definitivă pe posturile respective”, declarat Corina Drăgan, purtătorul de cuvânt al DGASPC Gorj.
Concursul pentru funcţia de şef birou la Biroul de Evidenţă Prestaţii Sociale va debuta în data de 12 august, cu proba scrisă, iar interviul va avea loc în data de 14 august. Pentru postul de şef birou la Birou Achiziţii Publice şi Contractare Servicii Sociale, proba scrisă va avea loc în data de 19 august şi în 21 august interviul. În ambele cazuri, candidaturile pentru aceste posturi se primesc la sediul unităţii până în data de 30 iulie. Candidaţii trebuie să aibă studii superioare absolvite cu diplomă şi o vechime de numai 2 ani.