Angajări la Inspectoratul Şcolar Judeţean Gorj
Trei posturi sunt vacante la Inspectoratul Şcolar Judeţean Gorj, unul dintre ele fiind pentru studii medii/generale. Concursurile au loc la începutul lunii august.
Cei care îşi depun dosarele pentru postul de auditor, gradul profesional I, trebuie să aibă studii superioare economice şi cel puţin 7 ani vechime în specialitatea studiilor. Postul de consilier, gradul profesional II, necesită studii superioare de lungă durată, atestate prin diplomă de licență, sau de dizertație (pentru studii superioare efectuate conform sistemului Bologna) şi minimum 3 ani vechime în profilul postului (secretariat - arhivă).
Celălalt post este de manipulant depozit manuale. Dacă nu studiile sunt problema, fiind vorba de studii medii sau generale, se cere în schimb o vechime de cel puţin 20 de ani în muncă.
Termenul limită pentru depunerea dosarelor este 30 iulie. Proba scrisă are loc pe 7 august, iar interviul două zile mai târziu. Toate cele trei funcţii de execuţie sunt pe perioadă nedeterminată.