Ai o afacere online? Iata de ce acum ai nevoie de o agentie de marketing online mai mult decat oricand!

Acum 10-15 ani, mediul online oferea posibilitati fantastice de dezvoltare afacerilor noi, indiferent de domeniul de activitate, iar sansele ca afacerea pe care tocmai ai pornit-o sa fie profitabila erau foarte mari. Intre timp, “jucatorii cu greutate” din fiecare bransa si-au dezvoltat afacerea si in online, venind cu sume impresionante de marketing si bugete care au ajutat la crearea unei ierarhii apropiate de offline. Astfel, cele mai puternice prezente offline sunt astazi la fel de puternice si in lumea virtuala, scazand sansele de profitabilitate ale unei afaceri la inceput de drum.

In acelasi timp, marketingul a evoluat odata cu cererea, astfel incat o agentie marketing online astazi arata si ofera ceva cu totul diferit fata de inceputurile anilor 2000. Fiindca si modificarile facute recent de Google favorizeaza experienta utilizatorilor si, implicit, brandurile, o agentie de marketing online este ajutorul necesar pentru a atinge succesul in online. Daca business-ul tau face parte dintr-un domeniu in care competitia este mare (fashion, servicii medicale, turism, etc.), cu atat mai mult ai nevoie de o astfel de colaborare.

Marketingul digital in 2019

Daca pana nu demult era suficienta o campanie de email marketing pentru a creste vanzarile in anumite perioade ale anului, acum lupta pentru vizibilitate in online este mult mai grea. Competitia nu mai inseamna doar business-urile locale, ci si oricare alt brand international care activeaza pe nisa ta. Scopul marketingului nu s-a schimbat, astfel incat inca este necesar sa identifici targetul de clienti si sa reusesti sa ii convingi sa cumpere produsele/serviciile pe care le oferi. Insa strategiile care iti permit sa faci asta in mediul online sunt cu totul altele fata de cele din trecutul apropiat.

Fiindca brandurile sunt din ce in ce mai puternice si in online, o agentie de marketing online iti va promova compania prin servicii SEO, campanii de PPC sau management de reputatie.

Imaginea business-ului tau

Dincolo de domeniul de activitate sau de cat de vandabil este produsul pe care il oferi consumatorului, cea mai puternica arma a marketingului va fi intotdeauna imaginea. Daca afacerea ta se prezinta intr-un mod profesionist, atunci brandul va avea de castigat. Desigur, asta nu inseamna ca este suficient sa “urci” pe homepage-ul site-ului cateva fotografii atragatoare. Mai degraba se refera la cum se prezinta compania ta in mediul online: pe retelele de socializare, in campaniile pe care le desfasori, in Google, etc.

Inainte de a investi bani in orice campanii, o agentie de marketing online de top iti va recomanda sa imbunatatesti caracteristicile website-ului tau. Astfel, paginile trebuie sa fie securizate, sa se incarce repede si sa nu aiba erori de afisare pe desktop sau mobil. Totodata, este important ca site-ul sa aiba o arhitectura de link-uri care sa ghideze utilizatorul catre ceea ce cauta.

Dupa ce site-ul tau va fi “pus la punct” de agentia de marketing online cu care colaborezi, vei putea creiona si o strategie care sa conduca catre cresterea traficului, a vizibilitatii sau a vanzarilor. Astfel, evaluarea Google asupra experientei vizitatorilor site-ului tau va fi una pozitiva, iar afacerea ta va beneficia de o mai buna vizibilitate in paginile de rezultate ale celui mai puternic motor de cautare.

Situatia ideala

Pana la urma, toata strategia se rezuma la un principiu deosebit de simplu: daca esti prezent, atunci unii oameni vor apela la tine. Daca esti in top, foarte multi oameni iti vor alege produsele sau serviciile. Daca, in schimb, esti si brand, atunci cei mai multi utilizatori deja vor avea incredere in oferta ta inca dinainte de a o consulta indeaproape sau de a o compara cu restul pietei. Acesta este punctul in care vrei sa ajungi, iar drumul pana aici poate fi parcurs numai prin colaborarea cu o agentie de marketing online de top.

Vizualizări: 870

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Tendințe:

Citește și: