Lucrările de la sala de spectacole pun în așteptare „Zilele Elvira Godeanu“

 Festivalul de Teatru „Zilele Elvira Godeanu“ din acest an se află în acest an sub semnul întrebării, pentru că sala de spectacole este închisă deoarece nu are avizul ISU pentru securitate la incendiu, iar în perioada următoare vor începe o serie de lucrări.

Sala teatrului din Târgu Jiu este închisă de la începutul acestui an și, deși conducerea Primăriei Târgu Jiu anunța că lucrările se vor desfășura într-un timp scurt, de aproximativ o lună sau cel mult două luni, noul director al teatrului din Târgu Jiu, Mariana Ghițulescu, spune că abia în luna mai speră să se termine lucrările, care nici măcar nu au început, astfel că festivalul de teatru va fi decalat: „Lucrurile sunt puse sub semnul întrebării, dar «Zilele Elvira Godeanu» se vor ține cu siguranță. Nu știu dacă teatrul va fi redeschis până în mai când se vor desfășura manifestările. Vom devansa pentru luna iunie și, dacă nici, atunci, vom găsi o soluție. Vor fi lucrări și în interiorul teatrului, cât și în exteriorul teatrului. Sperăm ca până în mai să se termine aceste lucrări“, a spus Mariana Ghițulescu la o emisiune de la Radio Târgu Jiu.

Festivalul din acest an este foarte important deoarece Teatrul Dramatic „Elvira Godeanu“ împlinește 30 de ani de la înființare. Cu toate acestea, va fi unul cu un buget mai sărac și cu mai puține trupe de actori de nivel național: „Ce nu va fi în acest an nu va fi festivalul internațional deoarece presupune costuri mari. Neavând siguranța deschiderii sălii de teatru, din partea mea nu ar fi fost o mutare bună să contactez trupe din afară și apoi să le spun că nu se va mai organiza, iar pentru teatru nu va fi o imagine bună.

Zilele Elvira Godeanu sunt dedicate în primul rând Teatrului Elvira Godeanu. Vor fi invitate și teatre din țară, dar în primul rând îmi doresc câteva zile în care teatrul din Târgu Jiu să arate publicului producțiile proprii. Vor fi invitați artiști și teatre din țară“.

Vizualizări: 356

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: