Volkswagen îşi schimbă logo-ul, noua emblemă va fi pe Golf 8
Volkswagen a anunţat că va avea un logo mai simplu și mai modern, adaptat la noile tendințe din lumea digitală, iar acesta va fi introdus în premieră pe noul Golf 8. Noul logo a fost prezentat cu ocazia Salonului Auto de la Frankfurt.
Producătorul german susține că a simțit nevoia unei noi identități vizuale ca urmare a scandalului Dieselgate, care a determinat compania să schimbe radical strategia prin planificarea a numeroase modele electrice.
Volkswagen va renunța la efectul 3D al celor două litere V și W din componența logo-ului în favoarea unui design bidimensional, cunoscut în lumea digitală drept "flat". De altfel, logo-urile de tip "flat" și-au făcut apariția pentru prima oară pe sistemul de operare iOS prezent pe telefoanele iPhone dezvoltate de Apple și au fost ulterior adoptate de întreaga industrie digitală, întrucât sunt mai simple și mai ușor de reprezentat în mediile digitale.
Literele V și W vor fi integrate în continuare într-un cerc, însă nu se vor mai atinge. Pe modelele constructorului, logo-ul va fi alb pe un background negru, în timp ce viitoarele modele de performanță GTI vor avea o versiune roșie a logo-ului.
Simultan cu noul logo, Volkswagen va opera o mică schimbare și în culorile oficiale ale constructorului. Pe lângă alb și albastru închis, o nuanță de albastru deschis va deveni de asemenea una dintre culorile oficiale ale mărcii.
Noul logo a primit numele "noul Volkswagen" și a fost dezvoltat de o echipă internă a celor de la Volkswagen pe parcursul ultimelor trei ani. Volkswagen a anunțat că primul model care va purta noul logo va fi noua generație Golf, care va fi prezentată în luna octombrie și care va fi disponibilă pentru achiziție până la sfârșitul acestui an.