Universitatea Craiova a prelungit înțelegerea cu sponsorul pe trei ani
Clubul Universitatea Craiova şi casa de pariuri Betano au anunţat prelungirea colaborării pe încă trei ani, până în 2025. Clubul din Bănie şi operatorul european al industriei de pariuri sportive & cazinou online au un parteneriat din 2017, numele Betano fiind prezent pe tricourile de joc ale alb-albaştrilor în fiecare sezon.
În următorii trei ani, misiunea Betano rămâne aceea de a susține clubul prin toate mijloacele de care dispune și de a încuraja performanța, fair-play-ul și un stil de viață activ, cu ajutorul vedetelor echipei Universitatea Craiova.
În România, Betano este sponsor principal şi la FCSB, iar peste hotare are parteneriate cu principalele cluburi din Portugalia, Benfica Lisabona, FC Porto şi Sporting Lisabona, din Grecia, Olympiakos Pireu, PAOK Salonic şi Panathinaikos Atena, din Cipru, APOEL Nicosia şi Apollon Limassol, cu Viktoria Plzen din Cehia, cu Fluminense şi Atletico Mineiro şi Brazilia, cu Universidad de Chile şi La Serena din Chile. „Călătoria alături de Betano a fost o experiență formidabilă din toate punctele de vedere. Ca partener principal, sprijinul oferit a dat clubului energia necesară pentru a forma un colectiv puternic, care să se poată dezvolta concentrându-se doar pe fotbal. Ca partener, proiectele în care am fost angrenați ne-au ajutat să creăm o legătură mai strânsă cu fanii și să contribuim la succesul unor inițiative foarte dragi. Mulțumită parteneriatului cu Betano, suntem convinși că următorii trei ani vor fi presărați cu reușite și așteptăm cu nerăbdare provocările următoarelor proiecte”, a declarat Marcel Popescu, manager general Universitatea Craiova.
Universitatea Craiova a ajuns la un acord şi pentru prelungirea parteneriatului cu PUMA, firma de echipament care-i îmbracă pe alb-albaştri din 2020.