Termopanele, în topul reclamaţiilor la OPC
Gorjenii sunt tot mai nemulţumiţi de calitatea serviciilor şi a produselor cumpărate. De pildă, luna trecută, au fost în medie cam două reclamaţii/zi, la Protecţia Consumatorului. Ele au vizat, în circa 95% din cazuri, produse şi servicii nealimentare. „În luna august am primit 52 de reclamaţii, în creştere cu 6% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut. Reclamaţiile au vizat preponderent produse şi servicii nealimentare, aproximativ 95%, mai precis telefoane mobile, tâmplărie PVC, servicii de telecomunicaţii, servicii financiare şi servicii de curierat”, a anunţat Mădălin Giurcău, şeful Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor Gorj.
Valoarea produselor înlocuite sau restituite s-a ridicat la circa 8.000 de lei. De asemenea, în urma celor peste 100 de controale efectuate de inspectorii OPC în luna august, au fost aplicate 12 amenzi în cuantum total de 37.000 de lei. (A.A.)