Sediul APM Gorj va fi reabilitat prin PNRR
Agenția pentru Protecția Mediului Gorj va demara, în data de 4 martie 2024, execuția lucrărilor de reabilitare din cadrul proiectului ”REABILITARE TERMICĂ ȘI MODERNIZARE INSTALAȚII SEDIU APM GORJ”.
Contractul de finanțare a fost încheiat pe data de 30 decembrie 2022, între Ministerul Dezvoltării, Lucrărilor Publice și Administrației și Ministerul Mediului, Apelor și Pădurilor.
Lucrările vor fi executate de S.C. MAXIS TRANS S.R.L., în baza contractului atribuit în urma licitației publice desfășurate. Perioada de execuție a lucrărilor este de 8 luni de la data semnării emiterii ordinului de începere.
Obiectivul proiectului este reprezentat de înlocuirea învelitorii, izolarea termică a clădirii și înlocuirea tâmplăriei existente, dotarea cu echipamente generatoare de energie regenerabilă și nepoluantă, de creștere a performanței energetice (pentru producerea energiei electrice necesare pentru iluminat și apa caldă menajeră) ceea ce va conduce la o folosire optimizată a resurselor energetice locale pentru încalzire, apă caldă menajeră și iluminare în sediul A.P.M. Gorj.
Proiectul este finanțat din fonduri europene prin planul Național de Redresare și Reziliență al României.
Valoarea totală acordată în cadrul Contractului de finanțare este de 1.842.930,89 lei cu TVA.