Se caută soluții pentru 64 de angajați, în pandemie, la spital

Se caută soluții pentru zeci de angajați în Spitalul Județean de Urgență pe perioada determinată de starea de alertă. După ce reprezentanții unității medicale au anunțat că vor fi scoase la concurs doar 22 de posturi din cele 86 ocupate în pandemie, acum, Consiliul Județean Gorj face demersuri pentru ca și restul salariaților să rămână în spital.


Se urmărește, mai exact, redistribuirea acestora pe alte posturi vacante din spital pentru că structurile COVID, unde au fost ei angajați la început, sunt temporare. Să ocupe aceste posturi, va fi nevoie să dea examen.

În total, 86 de persoane au fost angajate în pandemie, pe durată determinată, în posturi de medic, asistent medical, infirmier, brancardier. Pentru 22 lucrurile sunt mai limpezi, pentru ceilalți 64, nu prea.

 “În condițiile în care, în perioada post stare de alertă, subzistă în continuare riscul epidemiologic şi biologic, situație ce justifică menținerea acestui personal în cadrul unității sanitare publice, se impune, pe fondul modificării structurilor organizatorice de COVID-19, crearea cadrului juridic și organizatoric de recunoaștere a dreptului de încheia contracte pe durată nedeterminată în urma promovării unui examen, soluția propusă fiind redistribuirea personalului încadrat în aceste condiţii pe posturile vacante aprobate în statul de funcţii la nivelul structurilor organizatorice permanente”, se arată într-un proiect de hotărâre dezbătut de consilierii județeni. Un text alambicat din care nu se înțelege dacă autoritățile au un plan pentru angajați sau nu. 

Ce rămâne clar este că, în primă fază, spitalul a anunțat că va scoate la concurs doar 22 de posturi dintre cele 86 ocupate în pandemie. Cum face să rămână toți cei 86 nu se știe deocamdată. Totodată, va fi de urmărit cum sunt selectate posturile și cei 22 de angajați.

Vizualizări: 5,181

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Sănătate:

Citește și: