Noua organigramă a municipiului Târgu Jiu, contestată public
Consiliul Local al Municipiului Târgu Jiu va dezbate luni noua organigramă a primăriei. Consilierul PSD Luis Popa a lansat primele întrebări în spațiul public.
Popa vrea să știe “de ce nu s-a făcut sau nu se face o dezbatere publică legată de acest proiect, ținând cont de importanța sa pentru această instituție, dar și pentru Municipiul Târgu Jiu”.
O altă nelămurire este dacă pentru modificarile care vor avea loc s-a cerut avizul de la Agenția Națională a Funcționarilor Publici, conform art. 402 din OUG 57/2019 privind Codul Administrativ. Luis Popa a ridicat mai multe probleme de procedură, dar și de altă natură. De exemplu, acesta se întreabă “cam câți oameni s-au transferat în ultimele luni de la Poliția Locală, de când s-a anunțat această reorganizare, în cadrul primăriei”.
“Din păcate, lipsa de profesionalism a inițiatorului se poate vedea chiar din titlul proiectului de hotărâre, când se face vorbire despre reorganizarea Primăriei Municipiului Târgu Jiu. După cum bine se știe, primăria este o structură funcțională în care se desfășoară activități specifice administrației publice locale. Din titlu se înțelege că se recompartimentează birourile primăriei și nicidecum activitatea unor instituții subordonate Consiliului Local, implicate în procesul de restructurare”, mai transmite consilierul local.
Primarul Marcel Romanescu este însă convins că va avea majoritate în consiliu pentru noua organigramă, care va aduce economii anuale la buget de un milion de euro.