CJ Gorj angajează inginer

Consiliul Județean Gorj organizează concurs de recrutare pentru ocuparea funcției publice de conducere vacante de șef serviciu la Serviciul infrastructură drumuri publice, Direcția tehnică, investiții, infrastructură drumuri publice și transport public județean.

Candidații trebuie să aibă studii universitare de licență absolvite cu diplomă, respectiv studii superioare de lungă durată, absolvite cu diplomă de licență sau echivalentă, în domeniul inginerie civilă, specializarea căi ferate, drumuri și poduri, dar și studii de masterat sau postuniversitare în domeniul administrației publice, management ori în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice.

Foarte important, candidații trebuie să aibă autorizație diriginte de șantier, dar și vechime în specialitatea studiilor necesare exercitării funcției publice – minimum 5 ani.

Proba scrisă va avea loc pe 15 iulie 2019. (M.M.)

Vizualizări: 1,775

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: