Circulația în zona podului de la Preajba va fi deviată

Lucrările la centura Târgu Jiului sunt blocate, constructorul având sume mari de încasat de la Compania Națională de Autostrăzi și Drumuri Naționale (CNAIR). Prefectul de Gorj, Marcel Iacobescu, a inspectat zona luni și marea problemă patra a fi la Preajba, unde circulația trebuie deviată. 


Lucrările avansează greoi, explică prefectul de Gorj după o vizită pe șantier.

”La varianta ocolitoare municipiului Târgu Jiu lucrurile, din păcate, merg într-un ritm destul de lent. Chiar ieri am parcurs o bucată din această variantă, undeva între podul din zona Botorogi și podul din zona Dănești. Este o porțiune care deja a fost asfaltată acolo, dar așa cum am zis, lucrurile merg destul de greoi”.


Prefectul Iacobescu spune că este nevoie de pregătirea acestei acțiuni, prin crearea unei bucle pe lângă pod, astfel încât să nu se formeze ambuteiaje.

”În perioada următoare își vor concentra atenția asupra podului de la Preajba, zona asupra căreia am avut mai multe discuții, pentru că acolo trebuia blocată circulația de acum câteva zile, un lucru care se făcea oarecum fără să gândească foarte mult. În perioada următoare o să înceapă copiii școlile.. Sunt oameni care și-au plătit abonamente pentru mijloace de transport în comun care circulă pe acolo și am rugat să găsească o variantă ori acolo în zonă să facă o buclă lângă acel pod mai mare, eventual să închirieze teren de la un proprietar sau un drum de tarla care să poată fi pietruit pentru această perioadă, să fie folosit în așa fel încât să nu se creeze ambuteiaj în zona de la Drăgoieni, pentru că în momentul în care blocăm această intrare în cartierul Preajba, tot ce ține de Preajba Veche, Preajba Nouă se va muta pe zona Drăgoieni și vom avea ambuteiaje fantastice în acea zonă.

Iacobescu a mai amintit că acest contract a fost prelungit, ultimul termen fiind octombrie 2023: ”Sper că va fi gata. Mare parte din centură, din varianta ocolitoare, este gata, doar trebuie asfaltată. Mai sunt lucrările la aceste 3 poduri pe care le-am enumerat mai devreme Preajba, Bucureasa și Botorogi, plus kilometru 0 unde nu s-a prea făcut mare lucru, unde trebuie deviate utilitățile gaze, apă, canal, tot ce este acolo și făcut acest sens giratoriu mare și podul care trece pe deasupra, cu toate legăturile către căile de comunicație din zonă. Dumnealor au de încasat niște sume destul de mari de la CNAIR. 


În momentul în care vor primi acești bani vor putea și dumnealor să facă plățile către furnizori și să meargă mai departe cu lucrurile. În momentul în care nu ai cu ce să plătești furnizorii sau nu poți să-ți plătești oamenii care lucrează, e o sincopă importantă”. 

Vizualizări: 2,441

Trimite pe WhatsApp

Alte articole din Administrație:

Citește și: