Cifre astronomice pentru PRO TV la meciul cu Slovacia!
Meciul România – Slovacia, decisiv pentru calificarea naționalei în optimile de finală ale Euro 2024, a oprit națiunea în loc. Peste 4 milioane de oameni au văzut la TV jocul de la Frankfurt, în urma căruia România a obținut accesul printre cele mai bune 16 echipe ale continentului.
La nivel național PRO TV a vrut rating 23,2 și un share de 62,9. Tradus, asta înseamnă că 6 televizoare din 10 de pe cuprinsul întregii țări erau pe meci. În mediul urban, numerele au confirmat supremația stației din Pache Protopopescu: 26,7 rating și 65,6 share.
Pe segmentul comercial, PRO TV a lovit și mai puternic: 24,4 rating și share 76! Conform paginademedia, în comparație, Antena 1 a avut 5 share pe publicul comercial pe durata jocului.
Pentru naționala României urmează meciul cu Olanda, de marți, 2 iulie. PRO TV așteaptă cifre de audiență și mai mari la această întâlnire, având în vedere miza superioară, precum și numele adversarului.